Litet kort avbrott

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tornevall
    Developer Devil
    • Oct 2003
    • 22212
    • đŸ›ïž Owner

Litet kort avbrott

Byter alldeles strax en 10-meters nÀtverkskabel mot en 20-meters pÄ huvudanslutningen, sÄ vi försviner en liten kort stund.
    -
  • Tornevall
    Developer Devil
    • Oct 2003
    • 22212
    • đŸ›ïž Owner

Sv: Litet kort avbrott

DÄ var det klart! DÄ slipper vi förhoppningsvis fler manuella kabelbrott
    -

Comment

• gason
      Eremit
      • Jan 2005
      • 7633

Inte för att vara sÄn, men vem var det tÀnkt skulle kunna lÀsa det dÀr medan kabeln var utdragen ...

-"Jag har aldrig f

Comment

• PĂ„lle
        Trogen
        • Jan 2006
        • 4253

Originally posted by gason
        Inte för att vara sÄn, men vem var det tÀnkt skulle kunna lÀsa det dÀr medan kabeln var utdragen ...

Hade mina funderingar ocksÄ nÀr jag första gÄngen lÀste inlÀgget, men var inte riktigt sÄ brutal som Gason
        [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• Tornevall
          Developer Devil
          • Oct 2003
          • 22212
          • đŸ›ïž Owner

Var det sÄ att Gason lyckades besöka forumet under tiden som kabeln var urdragen?

Tanken var att jag skulle ha vÀntat 5-10 minuter till, men "teknikern" dök upp sÄ hastigt att jag var tvungen att byta kabel sÄ fort som möjligt. Det var vÀl 1-2 minuters marginal mellan inlÀgget och sjÀlva eventet.
          -

Comment

• gason
            Eremit
            • Jan 2005
            • 7633

Originally posted by PÄlle
            Hade mina funderingar ocksÄ nÀr jag första gÄngen lÀste inlÀgget, men var inte riktigt sÄ brutal som Gason
            Hehe, fy pÄ mig. Jag mÄste sluta vara sÄ brutal jÀmt.
            Originally posted by TMM
            Var det sÄ att Gason lyckades besöka forumet under tiden som kabeln var urdragen?

Tanken var att jag skulle ha vÀntat 5-10 minuter till, men "teknikern" dök upp sÄ hastigt att jag var tvungen att byta kabel sÄ fort som möjligt. Det var vÀl 1-2 minuters marginal mellan inlÀgget och sjÀlva eventet.
            SjÀlvklart, jag behöver inga fjantiga kablar nÀr jag surfar. Jag Àr modern och kör trÄdlöst.

NÄja, det dÀr var inte riktigt sant ... Men det hade varit oerhört roligt pÄ ett obegÄvat sÀtt om det var sant.
            -"Jag har aldrig f

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...