Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dator

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dator

Sitter nu med min nya laptop. Men vad allt har förändrats. Nu är det appar som gäller. Jag som inte gillar appar.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Sv: Dator

Originally posted by Agge View Post
    Sitter nu med min nya laptop. Men vad allt har förändrats. Nu är det appar som gäller. Jag som inte gillar appar.
    Då förstår jag att du fått omständliga Windows 8:a, snacka om att krångla till det på ett icke logiskt sätt
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Som tur är, så kan du uppgradera till Windows 8.1 (Ska väl finnas i windows update?)
      Efter den uppdateringen, så ska du nog kunna känna igen dig igen

Comment

Originally posted by Icelander View Post
        Som tur är, så kan du uppgradera till Windows 8.1 (Ska väl finnas i windows update?)
        Efter den uppdateringen, så ska du nog kunna känna igen dig igen
        Det har jag redan gjort. Lite enklare blev det. Men jag vet inte hur jag ska göra med skype. Den går ju inte att minimera. Vet inte om jag kan skriva när jag har andra sidor öppet.

Comment

Det värsta med skype, är att det är anpassat till windows 8, i och med att det är en produkt av microsoft.
          Jag har tyvärr ingen lösning på den biten, då jag själv aldrig mekat windows 8

Comment

Igentligen så behöver inte jag Skype. Men jag har tre vänner som inte har fb. Då vill jag ha den men fungerar inte som förut.

Comment

Nej, det är riktigt synd att man avvecklade MSN. Skype drar så extremt mycket kraft från datorn emellanåt har jag märkt. Speciellt vid uppstarterna så kan den dra så mycket kraft att den inte gör nåt annat.

Men... Windows 8? Jag har fortfarande vant mig vid deras app-touch-inspirerade system. Windows 7 lyckades jag ju slutligen lära mig att gilla så jag kommer nog stanna där tills dom släpper nåt som känns mindre 8 och mer 7
              -

Comment

Fast msn började bli ganska trög på sina håll..
                Man kunde exempelvis inte godkänna nya kontakter utan att logga in på sin profil via webben.. helmysko.
                Jag har alltid varit relativt tidigt att titta på och lära mig nya windows-versioner.
                Ja, tom Windows Vista
                Windows 8 däremot, tar emot att ens ge mig på.. Värre än vista juh!

Comment

Haha, oj! Ja då är det ju rätt illa. Skype verkar ju bara vara riktigt trögt när det startar upp första gången. Dom kanske borde städat upp i MSN's källkod först innan de började integrera skype i det
                  -

Comment

Kan man inte installera om till windovs 7 ? Min man ska kolla med en annan idag om det att göra det.

Comment

Det kan gå. Det beror på om det finns drivrutiner som fungerar till windows 7.

Comment

Originally posted by Icelander View Post
                        Det kan gå. Det beror på om det finns drivrutiner som fungerar till windows 7.
                        Det sa min gubbe också. Det är bara att hoppas.

Comment

registry cleaner, pc fix, pc scan, windows optimizer, speed up computer, speed up pc, pc clean up, registry fix, fix items, driver updater, tune up, disc cleanup, pc suite, slow computer, slow PC, remove malware, clean junk files, winzip, winzip system tools, winzipsystemtools, system tools

Detta kanske fungerar.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X