Sitter nu med min nya laptop. Men vad allt har förändrats. Nu är det appar som gäller. Jag som inte gillar appar.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dator
Collapse
X
-
Sv: Dator
Då förstår jag att du fått omständliga Windows 8:a, snacka om att krångla till det på ett icke logiskt sättOriginally posted by Agge View PostSitter nu med min nya laptop. Men vad allt har förändrats. Nu är det appar som gäller. Jag som inte gillar appar.
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
-
Det har jag redan gjort. Lite enklare blev det. Men jag vet inte hur jag ska göra med skype. Den går ju inte att minimera. Vet inte om jag kan skriva när jag har andra sidor öppet.Originally posted by Icelander View PostSom tur är, så kan du uppgradera till Windows 8.1 (Ska väl finnas i windows update?)
Efter den uppdateringen, så ska du nog kunna känna igen dig igen
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Nej, det är riktigt synd att man avvecklade MSN. Skype drar så extremt mycket kraft från datorn emellanåt har jag märkt. Speciellt vid uppstarterna så kan den dra så mycket kraft att den inte gör nåt annat.
Men... Windows 8? Jag har fortfarande vant mig vid deras app-touch-inspirerade system. Windows 7 lyckades jag ju slutligen lära mig att gilla så jag kommer nog stanna där tills dom släpper nåt som känns mindre 8 och mer 7
-
- Comment
Comment
-
Fast msn började bli ganska trög på sina håll..
Man kunde exempelvis inte godkänna nya kontakter utan att logga in på sin profil via webben.. helmysko.
Jag har alltid varit relativt tidigt att titta på och lära mig nya windows-versioner.
Ja, tom Windows Vista
Windows 8 däremot, tar emot att ens ge mig på.. Värre än vista juh!

- Comment
Comment
-
registry cleaner, pc fix, pc scan, windows optimizer, speed up computer, speed up pc, pc clean up, registry fix, fix items, driver updater, tune up, disc cleanup, pc suite, slow computer, slow PC, remove malware, clean junk files, winzip, winzip system tools, winzipsystemtools, system tools
Detta kanske fungerar.
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment

Comment