Announcement

Collapse
No announcement yet.

Julen närmar sig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sandra
    you never know *surprise surprise* så hoppas hon opp som gubben i låddan
    Vilken chock för Lillesyrran....huga ligen

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Det får vi verkligen hoppas hon inte gör..

Comment

Originally posted by lucina
        Vilken chock för Lillesyrran....huga ligen
        ja, stackarn

nu ska jag se film, byebye o god natt POK!! :kastkyss:
        Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Originally posted by Sandra
          ja, stackarn

nu ska jag se film, byebye o god natt POK!! :kastkyss:
          Bye bye på dej gumman och natti natti....pok

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Fjällis
            Men är inte detta med smilisar övervägande i många trådar? Eller har jag fel..
            Smajlisarna måste ju ses som ett slags komisk garnering av inläggen vissa skribenter verkar vilja ta dem alltför bokstavligt och på stort allvar.
            Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by TMM
              Det där är rätt intressant faktiskt. Forum är en sak, men skulle jag chatta med en person i chefsposition försöker jag undvika smilies, så att jag inte får trams-stämpel på mig. Det låter kanske märkligt, men, ja.. Det finns platser i mitt liv där smilies inte är riktigt lika självklara som dom är här. Och det har både sina för och nackdelar. Dels även för att jag är van vid att använda dom titt som tätt, och dom slinker väldigt lätt med när jag skriver, trots att dom inte alltid är fullt nödvändiga.
              Så rätt så. Om man verkligen menar något riktigt djupt seriöst i det man skriver skall man nog låta bli smajlisar.

Comment

Originally posted by Lillesyrran
                nej den smileysen var i det första stycket.. det var det andra stycket jag reagerade på.....

och som sagt var.. pratar man allvar så behöver man ingen smileys men skämtar man så förstår man bättre att det är ett skämt om det är en glad gubbe eller nåt sånt efter texten.
                Ja men, Lillesyrran, har du ingen humor ?

Comment

Klart man blir förvirrad. Vi utgår ju ifrån smilisar. Tyvärr.
                  Visst men det blir helt absurt om vi alltför bokstavligt börja tolka intentionerna bakom dem.

Comment

Originally posted by Villeparisis
                    Ja men, Lillesyrran, har du ingen humor ?
                    har väldigt mkt humor, men ibland förstår jag inte humoren här inne, tyvärr. eller så hör jag inte till er som är intelligenta och förstår den utan smileysar.

Comment

har väldigt mkt humor, men ibland förstår jag inte humoren här inne, tyvärr. eller så hör jag inte till er som är intelligenta och förstår den utan smileysar.
                      Om du emellanåt inte förstår humorn här inne så har du en jämlike i mig.

Comment

Kanhända vi borde se till att få tillbalka tråden enligt de intentioner Fjällis satte igång den för.

Comment

Eftersom julen närmar sig, och det är hög tid att tänka på julklappar, slog mig tanken på TMM. Ska vi inte leka tomte och bidra med en slant till forumet. Kanske vi slipper gnälla över att det inte funkar.

Ja vad tycker ni? Vilka ställer upp? Har jag råd, så har ni andra.
                          Klart man får ställa upp även om det sedan så klart inte får ledan till någon utfrysnng av de som inte vill som Lillsyrran tog upp.
                          Fast som motprestation tycker jag då att TMM får lägga upp en tabula gratia här så att de som bidragit får det bekräftat.

Comment

Klart man får ställa upp även om det sedan så klart inte får ledan till någon utfrysnng av de som inte vill som Lillsyrran tog upp.
                            Fast som motprestation tycker jag då att TMM får lägga upp en tabula gratia här så att de som bidragit får det bekräftat.
                            Riktig!!-Det er jo forhåpentligvis en frivillig sak dette her,og ingen tvang. Så;man må få gjøre som man føler for selv,enten det være seg det ene eller det andre.

Comment

Det får vi verkligen hoppas hon inte gör..
                              *håller tummarna*

puss på dej
                              Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Finns en sådan tråd skriven av TL. De som inte bidrar ger vi smisk *skojar*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X