Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Senaste kortet på Bella

Comment

• Nämen...hon har blivit en stor dam ju

Jättesöt....

Comment

• Originally posted by alice
        Nämen...hon har blivit en stor dam ju

Jättesöt....
        Visst har hon vuxit. Och det nu hon lagt på hullet lite. Synd att bilden blev så stor..

Comment

• Dessa två är under Sandras beskydd för avlivning. 8 v. gamla..En hona och en hane..
          Attached Files

Comment

• Originally posted by Fjällis
            Dessa två är under Sandras beskydd för avlivning. 8 v. gamla..En hona och en hane..
            hur gor man det?? ska ni fa dom katterna med? =)

Comment

Dessa två är under Sandras beskydd för avlivning. 8 v. gamla..En hona och en hane..

VILL HAAAAAAA...guu vad söta Hade vi inte bott så nära vägen skulle jag ha haft katt för längesen, alice älskar ju katter

Kompisen fick avliva sin 2 åriga katt i förrgår för den rymde samtidigt som dom flyttade och kom tillbaka efter 2-3 veckor med brutet ben och smal.....men dom hade inget val den hade varit ute som den ville, och killen ska sätta sig i lägenhet och tjejen ska flytta ner till södra sverige där dom föder upp hundar och där skulle den inte blivit gammal... så den fick sitt öde direkt den kom hem

så nu har du katthem hos dig då

Comment

• Originally posted by Alex

Tänk att du är där och vi är här :razz: :razz:

Comment

Tänk att du är där och vi är här :razz: :razz:
                  japp... lite coolt e det! =)

Comment

japp... lite coolt e det! =)
                    Mmmm, här har det just vart en redig regnskur kan jag säga

Comment

Mmmm, här har det just vart en redig regnskur kan jag säga
                      Men jag vill ha regn, har inte fatt det pa typ tre fyra veckor =) hoppas pa det nar jag kmr hem.

Comment

Men jag vill ha regn, har inte fatt det pa typ tre fyra veckor =) hoppas pa det nar jag kmr hem.

Hahhaa...ok

Du får dansa regndansen på stranden då :razz:

Comment

Hahhaa...ok
                          blev lite OT har.. men nu maste jag pysa ivag... ses!!! =)

Comment

blev lite OT har.. men nu maste jag pysa ivag... ses!!! =)

ha det så kul hej hej

Comment

Vi ska inte ha någon av dom. Mamman + en unge är skjutna. Men Sandra o en kompis ville rädda dessa två. Dom får stanna i 4v. så får Bella tukta dom lite, annars är det lätt att kattungar utan mamma blir odrägliga. ;-) Inte ett dugg rädda för Dixie är dom. Fräste lite åt Bella..det var allt. Och dom är ju såå söta. Hanen har fått svanstippen i kläm (ant. mellan en dörr) så den är lite krokig, men inget som inverkar på magen eller balansen.

Ja alice vad gör jag Hon plockar hem djur och jag säger nej..

Comment

Vi ska inte ha någon av dom. Mamman + en unge är skjutna. Men Sandra o en kompis ville rädda dessa två. Dom får stanna i 4v. så får Bella tukta dom lite, annars är det lätt att kattungar utan mamma blir odrägliga. ;-) Inte ett dugg rädda för Dixie är dom. Fräste lite åt Bella..det var allt. Och dom är ju såå söta. Hanen har fått svanstippen i kläm (ant. mellan en dörr) så den är lite krokig, men inget som inverkar på magen eller balansen.

Ja alice vad gör jag Hon plockar hem djur och jag säger nej..
                                Ar Bella gammal nog for att vara mamma.. lr iaf latsas?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X