Senaste kortet på Bella
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Dessa två är under Sandras beskydd för avlivning. 8 v. gamla..En hona och en hane..
- Comment
Comment
-
Originally posted by FjällisDessa två är under Sandras beskydd för avlivning. 8 v. gamla..En hona och en hane..
VILL HAAAAAAA...guu vad söta
Hade vi inte bott så nära vägen skulle jag ha haft katt för längesen, alice älskar ju katter
Kompisen fick avliva sin 2 åriga katt i förrgår för den rymde samtidigt som dom flyttade och kom tillbaka efter 2-3 veckor med brutet ben och smal.....men dom hade inget val den hade varit ute som den ville, och killen ska sätta sig i lägenhet och tjejen ska flytta ner till södra sverige där dom föder upp hundar och där skulle den inte blivit gammal... så den fick sitt öde direkt den kom hem
så nu har du katthem hos dig då
- Comment
Comment
-
Vi ska inte ha någon av dom. Mamman + en unge är skjutna. Men Sandra o en kompis ville rädda dessa två. Dom får stanna i 4v. så får Bella tukta dom lite, annars är det lätt att kattungar utan mamma blir odrägliga. ;-) Inte ett dugg rädda för Dixie är dom. Fräste lite åt Bella..det var allt. Och dom är ju såå söta. Hanen har fått svanstippen i kläm (ant. mellan en dörr) så den är lite krokig, men inget som inverkar på magen eller balansen.Originally posted by Alexhur gor man det?? ska ni fa dom katterna med? =)
Ja alice vad gör jag
Hon plockar hem djur och jag säger nej..
- Comment
Comment
-
Ar Bella gammal nog for att vara mamma.. lr iaf latsas?Originally posted by FjällisVi ska inte ha någon av dom. Mamman + en unge är skjutna. Men Sandra o en kompis ville rädda dessa två. Dom får stanna i 4v. så får Bella tukta dom lite, annars är det lätt att kattungar utan mamma blir odrägliga. ;-) Inte ett dugg rädda för Dixie är dom. Fräste lite åt Bella..det var allt. Och dom är ju såå söta. Hanen har fått svanstippen i kläm (ant. mellan en dörr) så den är lite krokig, men inget som inverkar på magen eller balansen.
Ja alice vad gör jag
Hon plockar hem djur och jag säger nej.. 
- Comment
Comment

Comment