Jag tycker att det var mycket vackra bilder Lucina.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Hittade lite bilder på nätet från Perú..
1. Macchu Picchu den glömda Inkastaden.. Väldans intressant att se.
2. Gubben på denna bild är en av de sista Inkahärskarna.. Namnet på honom är Huayna Capac.. Capac betyder mantel.. Det som är intressant med denna gubbe är att min dotter är släkt med denna på sin farmors sida.. Därav hennes efternamn Huayna.. Kul va!?!Last edited by piopio; 2005-07-18, 16:24.
I am always running around like a blue-arsed fly!!
- Comment
Comment
-
Delar med mej av fler.....ser ni med gjort det. kul!!!;-)Attached Files
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Fina bilder vi fick se.....Originally posted by LiveStrongFår prøve å laste opp ett par bilder av hunden min sammen med "katta"..
Ser ni den vita bilen? Undrar jag varför de klätt bilen så hehehe.Attached Files
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Måste jag testa en bild med mina näckrosor;-)Attached Files
- Comment
Comment
-
Nå går det fort mot vinter igjen (endelig! ;-)
Må neste legge opp noen "kjølige" bilder jeg har tatt.
1 og 2 er fra OS på Lillehammer 1994....der vi var 10-15 venner som fikk bo gratis midt i alpinbakken mot at vi viste litt telemarkjøring (som dere sikkert ikke har hørt om en gang))
Bilde 3 er fra en årlig tur jeg har med noen venner, der vi sliter oss opp på en topp for å stå på telemark ned igjen
Bilde 4 er fra vinteren 2005, ca -20 grader.Attached Files
- Comment
Comment
-
Originally posted by LiveStrongNå går det fort mot vinter igjen (endelig! ;-)
Må neste legge opp noen "kjølige" bilder jeg har tatt.
1 og 2 er fra OS på Lillehammer 1994....der vi var 10-15 venner som fikk bo gratis midt i alpinbakken mot at vi viste litt telemarkjøring (som dere sikkert ikke har hørt om en gang))
Bilde 3 er fra en årlig tur jeg har med noen venner, der vi sliter oss opp på en topp for å stå på telemark ned igjen
Bilde 4 er fra vinteren 2005, ca -20 grader.
Nej usch vinterbilder vill jag inte se nu hur vackra dom än må vara :razz:
- Comment
Comment

...............Änglatofflor. 

Comment