Originally posted by Agge
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Ingen bild
Jag får inte in en bild men här är min nya dator
http://configure.euro.dell.com/dells...sbc=dimen_3000
- Comment
Comment
-
Originally posted by FjällisDen här var oxå lite dyrare för jag tog mera minne. Men det var den enda bilden jag hittade. Men visst blir dom billigare o billigare.
Ja...funderar just nu på att köpa en bärbar med modem...ifall man åker bort...vill ju inte missa nåt här
snacka om beroende...får söka för detta
- Comment
Comment
-
Millou du är inte ensam hehe skulle bli knäpp jag med utan dator. Så tomt det skulle bli...nääääe fy tusan vad tråkigt!!!Originally posted by FjällisDu är inte ensam...
Skulle bli knäpp utan dator..... lovar. 
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Originally posted by lucinaMillou du är inte ensam hehe skulle bli knäpp jag med utan dator. Så tomt det skulle bli...nääääe fy tusan vad tråkigt!!!

Härligt att höra...ibland undrar man ju om man är riktigt riktig egentligen som sitter så mycke framför burken...skönt att veta att vi är fler med den drogen
- Comment
Comment
-
Det undrar jag ofta ska jag tala om!!! Vad hade jag gjort om dator inte fanns?.....fyyyyyyyyyyy så trist jöööööö.Originally posted by MillouHärligt att höra...ibland undrar man ju om man är riktigt riktig egentligen som sitter så mycke framför burken...skönt att veta att vi är fler med den drogen
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Är det den Fjällis
...............Änglatofflor.
Comment