Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Agge
    Tänkte bara om ni ville se mej och bilen
    Där kom den igen.
    -

Comment

• Nätakvarium, inte illa eller hur??

Last edited by perkan; 2005-09-05, 00:28.

Comment

• Ingen bild

Jag får inte in en bild men här är min nya dator

http://configure.euro.dell.com/dells...sbc=dimen_3000

Comment

• Är det den Fjällis
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Originally posted by Agge
            Är det den Fjällis
            Japp det är den.

Comment

• Snygg Fjällis...har en likadan...men min va dyrare...jädrans va dom sänkt priset

Comment

• Originally posted by Millou
                Snygg Fjällis...har en likadan...men min va dyrare...jädrans va dom sänkt priset
                Den här var oxå lite dyrare för jag tog mera minne. Men det var den enda bilden jag hittade. Men visst blir dom billigare o billigare.

Comment

• Originally posted by Fjällis
                  Den här var oxå lite dyrare för jag tog mera minne. Men det var den enda bilden jag hittade. Men visst blir dom billigare o billigare.

Ja...funderar just nu på att köpa en bärbar med modem...ifall man åker bort...vill ju inte missa nåt här snacka om beroende...får söka för detta

Comment

Ja...funderar just nu på att köpa en bärbar med modem...ifall man åker bort...vill ju inte missa nåt här snacka om beroende...får söka för detta
                    Du är inte ensam... Skulle bli knäpp utan dator..... lovar.

Comment

Känns skönt att veta...då skiter jag i att söka då...köper en bara

Comment

Känns skönt att veta...då skiter jag i att söka då...köper en bara
                        Jaaaaaa annars vet du vart du kan komma. Hack i (hälinen) finns hos mig. Menar if du saknar nåt att göra..

Comment

• Den var snygg fjällis!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Millou du är inte ensam hehe skulle bli knäpp jag med utan dator. Så tomt det skulle bli...nääääe fy tusan vad tråkigt!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
                              Millou du är inte ensam hehe skulle bli knäpp jag med utan dator. Så tomt det skulle bli...nääääe fy tusan vad tråkigt!!!

Härligt att höra...ibland undrar man ju om man är riktigt riktig egentligen som sitter så mycke framför burken...skönt att veta att vi är fler med den drogen

Comment

Härligt att höra...ibland undrar man ju om man är riktigt riktig egentligen som sitter så mycke framför burken...skönt att veta att vi är fler med den drogen
                                Det undrar jag ofta ska jag tala om!!! Vad hade jag gjort om dator inte fanns?.....fyyyyyyyyyyy så trist jöööööö.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X