Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: VÅRA EGNA Bilder!

Samma ställe fast olika håll.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
      Jag har aldrig varit i Norrköping...och gått gate upp å gate ner och glutte å glane i alla fönstrerna....
      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Fina bilder du lagt upp Lucina,kul att se hur Norrköping ser ut..

Vet att vi campade där när jag var ett barn,bodde på nån camping utan för stan då..annars har jag aldrig varit där,för man kör väl inte igenom Norrköping när man ska till stockholm?..blir väl utanför man kommer då??...eller?

Comment

Originally posted by starfriend View Post

Vet att vi campade där när jag var ett barn,bodde på nån camping utan för stan då..annars har jag aldrig varit där,för man kör väl inte igenom Norrköping när man ska till stockholm?..blir väl utanför man kommer då??...eller?
          Ja jag var där förra veckan i Norrköping jag vinkade till Lucina
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
            Jag har aldrig varit i Norrköping...och gått gate upp å gate ner och glutte å glane i alla fönstrerna....
            Dialekten ser ut som du kan iaf...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Det kan man men tror inte många gör det. Hette det Himmelstalund där ni campade?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Agge View Post
                Ja jag var där förra veckan i Norrköping jag vinkade till Lucina
                Ja, jag vinkade tillbaka. Såg ni alla bilderna jag la in ett par sidor bakåt?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Det känns så otroligt bekant på nåt sätt, just denna, men jag kan nog tänka mig att det beror på att jag kört fel där vi minst två helt olika tillfällen också
                  -

Comment

Hemma hos mig för några timmar sedan...
                    Altanen på framsidan ,med alla tygblommor..

Vår "ensamma"Ek,innan fanns där ju två som stod bredvid varandra,men blixten slog juh´ner i den ena,så vi var tvungna att såga ner den..

Några blommor jag har i rabatten under eken...
                    Attached Files

Comment

Hemma hos mig för några timmar sedan...
                      Altanen på framsidan ,med alla tygblommor..

Vår "ensamma"Ek,innan fanns där ju två som stod bredvid varandra,men blixten slog juh´ner i den ena,så vi var tvungna att såga ner den..

Några blommor jag har i rabatten under eken...
                      Jätte fint har du Staren så mysigt!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Va fint!! Det är så kul att få se hur ni har det hemma. Jag älskar hemma-hos-reportage....
                        Stjärnan gillar blått..
                        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

tack tack..men det e finare på bilderna än det e i verkligheten,det ser så rent ut på bilderna,men det är det inte alltid..foto kan ibland lura ögat..

verken jag eller gubben...eller barnen för den delen,är personer som älskar att städa eller peta i trädgården,så ibland ser här ut som..ÄÄÄÄÄÄÄÄ,ska ta en sådan bild nästa gång..

Kattmamman,jag är egentligen jätte trött på blått,men hela huset är juh blått och vi fick gamla trädgårdsmöbler av gubbens farmor för något år sedan(då älskade jag blått)som jag då målade blått för det skulle passa till huset..Även i köket har vi mycket blått,men när vi får pengar så ska vi riva ut köket och skaffa nytt..inget blått ska då in..

Comment

Det kan man men tror inte många gör det. Hette det Himmelstalund där ni campade?
                            vet inte alls Lucina vad campingen hette..men ska fråga min mor nästa gång vi ses,hon har ett himla bra minne och brukar ha koll på sånt där..

Comment

tack tack..men det e finare på bilderna än det e i verkligheten,det ser så rent ut på bilderna,men det är det inte alltid..foto kan ibland lura ögat..

verken jag eller gubben...eller barnen för den delen,är personer som älskar att städa eller peta i trädgården,så ibland ser här ut som..ÄÄÄÄÄÄÄÄ,ska ta en sådan bild nästa gång..

Kattmamman,jag är egentligen jätte trött på blått,men hela huset är juh blått och vi fick gamla trädgårdsmöbler av gubbens farmor för något år sedan(då älskade jag blått)som jag då målade blått för det skulle passa till huset..Även i köket har vi mycket blått,men när vi får pengar så ska vi riva ut köket och skaffa nytt..inget blått ska då in..
                              Det måste vara kul att få byta ut allt.
                              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                                Det måste vara kul att få byta ut allt.
                                ja bara slänga allt skit som man inte vill ha..men det krävs ju stålar till det och det har man juh sällan..
                                Men det hade varit kul..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X