Mm..En Cerice I-Mac e min dröm..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
sådana datorer har vi i skolan, den överstaOriginally posted by TMMÄr det inte nya i-mac allt sitter i en enda klump?Originally posted by Viktoriahåller på läsa in massa gymnasiepoäng nu i data..
å har fått lära mig det att inget finns på skärmen..fniss..
(Nu förstör jag allas principer)
- Comment
Comment
-
okejOriginally posted by aliceNej jag åkte aldrig över, jag åkte längst med rälsen vid Norrviken stn.Originally posted by puuriåkte du över roslagsbane-rälset?Originally posted by aliceIgår var jag i puuris kvarter igen ( springer väl på dig en vacker dag) jag hittade nämligen en skadad liten duva igår...så jättesöt
och superdjurvän som jag är och kan inte se det minsta lilla djur lida ringde jag till Djurens ö. Och dom bad mig köra den till en Sollentuna (Norrviken) Passerade skylten Täby Kyrkby på väg dit
Det visade sig att duvstackarn hade brutir benet, jag ska ringa nästa vecka och se hur den mår
.
- Comment
Comment
-
Ja, han är söt. Hihi.. just därför heter han numera Busan (passade bättre än Sotis som han hette när vi hämtade honom)Originally posted by puuriva söt!Originally posted by LexieHär kommer en KRAM från Busan till er alla! (Kommer nya bilder senare)

ser lite busig ut

- Comment
Comment
-
Ja, då är det ju ett tag sen... Konstigt att han aldrig blev rumsrenOriginally posted by FjälltjejenJäntan var ca 2 år när vi tig bort honom , så det är ett tag sedan.Originally posted by LexieJa, det vore kul att se Murre någon gång sen. Var det längesedan han bodde hos er?Originally posted by FjälltjejenPåminner mig om kortet jag skulle leta på

- Comment
Comment
-
Han som hade honom innan , han slog Murre när han var i lådan. Stackarn blev ju rädd ..Originally posted by LexieJa, då är det ju ett tag sen... Konstigt att han aldrig blev rumsrenOriginally posted by FjälltjejenJäntan var ca 2 år när vi tig bort honom , så det är ett tag sedan.Originally posted by LexieJa, det vore kul att se Murre någon gång sen. Var det längesedan han bodde hos er?Originally posted by FjälltjejenPåminner mig om kortet jag skulle leta på

- Comment
Comment
-
Va?Originally posted by FjälltjejenHan som hade honom innan , han slog Murre när han var i lådan. Stackarn blev ju rädd ..Originally posted by LexieJa, då är det ju ett tag sen... Konstigt att han aldrig blev rumsrenOriginally posted by FjälltjejenJäntan var ca 2 år när vi tig bort honom , så det är ett tag sedan.Originally posted by LexieJa, det vore kul att se Murre någon gång sen. Var det längesedan han bodde hos er?Originally posted by FjälltjejenPåminner mig om kortet jag skulle leta på

Ja, allt har ju oftast sin förklaring. Tur han kom bort därifrån då och fick det bra hos er...
- Comment
Comment
-
Tycker jag med.Originally posted by LexieVa?Originally posted by FjälltjejenHan som hade honom innan , han slog Murre när han var i lådan. Stackarn blev ju rädd ..Originally posted by LexieJa, då är det ju ett tag sen... Konstigt att han aldrig blev rumsrenOriginally posted by FjälltjejenJäntan var ca 2 år när vi tig bort honom , så det är ett tag sedan.Originally posted by LexieJa, det vore kul att se Murre någon gång sen. Var det längesedan han bodde hos er?Originally posted by FjälltjejenPåminner mig om kortet jag skulle leta på

Ja, allt har ju oftast sin förklaring. Tur han kom bort därifrån då och fick det bra hos er... 
Men hur faen är man skapt om man slår djur eller gör dessa illa på nåt sätt
Men att slå honom när han var i lådan , mitt hjärta gör ont när jag hör sånt. Men skönt att Fjälltjejen tog honom iaf....
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Comment