Originally posted by puuri
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
jag har yahooOriginally posted by puurialtavista och google...finns säkert nån mer som han gömt nånstansOriginally posted by Tronic2 tror ja iaf va ja kan seOriginally posted by puuriHaha jaa abstrakt konst!
...
Hur många Toolbar's har TMM egentligen?

- Comment
Comment
-
Hahaha åh vad skönt att höra puuriOriginally posted by puuriDu är inte ensam!Originally posted by aliceHahaha jag måste villigt erkänna...att i 7 trådar av 10 så fattar jag inte ett ord av vad TMM skriver (och det beror inte på att han pratar skånska)
utan alla konstiga ord och datatermer

- Comment
Comment
-
Om du frågar så får du veta mer. Jag har en mamma som jag måste förklara saker för ibland också. Hon brukar säga att om hon förstår vad jag talar om så förstår alla. Så fråga du om det finns nåt du undrar över.Originally posted by aliceHahaha åh vad skönt att höra puuri
-
- Comment
Comment
-
Nej men bara rent allmänt när ni pratar erat dataspråkOriginally posted by TMMVilka ord är det du tvivlar på?Originally posted by aliceHahaha jag måste villigt erkänna...att i 7 trådar av 10 så fattar jag inte ett ord av vad TMM skriver (och det beror inte på att han pratar skånska)
utan alla konstiga ord och datatermer

- Comment
Comment
-
Hahahaha det där lät kul, med din mamma!!!Originally posted by TMMOm du frågar så får du veta mer. Jag har en mamma som jag måste förklara saker för ibland också. Hon brukar säga att om hon förstår vad jag talar om så förstår alla. Så fråga du om det finns nåt du undrar över.Originally posted by aliceHahaha åh vad skönt att höra puuri

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Det var ett bra råd faktiskt!!! Kanske ska testa på minOriginally posted by TMMJo, jag brukar träna på henne när jag ska försöka förklara nånting.Originally posted by lucina5211Hahahaha det där lät kul, med din mamma!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Comment