När man surfar via web-browsers på andra servermaskiner än ens egna kan uppdateringen av fönstret gå lite.. eh.. långsammare..
Speciellt när man ska till å flytta fönstret..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Tänk att ni får se er själva ur min synvinkel ändå. Härligt va?Originally posted by puurialice och puuri är med i bakgrunden också!

Dom där browsrarna kan vem som helst öppna om man har tillstånd från mig faktiskt. På tal om ingenting.
-
- Comment
Comment
-
Rätt coolt!Originally posted by TMMTänk att ni får se er själva ur min synvinkel ändå. Härligt va?Originally posted by puurialice och puuri är med i bakgrunden också!

Dom där browsrarna kan vem som helst öppna om man har tillstånd från mig faktiskt. På tal om ingenting.
- Comment
Comment
-
Japp.Originally posted by puuriRätt coolt!

Som den här tex, den kör jag inte från *min* dator utan på samma ställe som forumet ligger. Och det är INTE ie, men väldigt likt. Och jag tycker på sina sätt den känns både snabbare och renare på något sätt. Och bäst av allt är väl att man inte drabbas av alla dessa spywares på samma sätt som under windows när man kör det här.
Attached Files-
- Comment
Comment
-
om det inte är explorer, vad är det då?Originally posted by TMMJapp.Originally posted by puuriRätt coolt!

Som den här tex, den kör jag inte från *min* dator utan på samma ställe som forumet ligger. Och det är INTE ie, men väldigt likt. Och jag tycker på sina sätt den känns både snabbare och renare på något sätt. Och bäst av allt är väl att man inte drabbas av alla dessa spywares på samma sätt som under windows när man kör det här.
- Comment
Comment
-
Vilka ord är det du tvivlar på?Originally posted by aliceHahaha jag måste villigt erkänna...att i 7 trådar av 10 så fattar jag inte ett ord av vad TMM skriver (och det beror inte på att han pratar skånska)
utan alla konstiga ord och datatermer

-
- Comment
Comment
-
Den här. Försök uttala det namnet om du kan!Originally posted by puuriom det inte är explorer, vad är det då?
Attached Files-
- Comment
Comment

...
Comment