va söt han är
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Skrev ju fel. Skrev hon men menade förstås hanOriginally posted by LexieHej Millie, Millou och Vilsen! Är hans favoritplats (en gammal soffa från 1880-talet med originalklädsel, därav den bleka färgen)
Massor med kramar till er och alla andra godingar!
- Comment
Comment
-
Hihi gumman... jag kallar alla djur för han så...Originally posted by VilsenSkrev ju fel. Skrev hon men menade förstås hanOriginally posted by LexieHej Millie, Millou och Vilsen! Är hans favoritplats (en gammal soffa från 1880-talet med originalklädsel, därav den bleka färgen)

*puss och kram*
- Comment
Comment
-
Menar du det ..Originally posted by LexieHihi gumman... jag kallar alla djur för han så...Originally posted by VilsenSkrev ju fel. Skrev hon men menade förstås hanOriginally posted by LexieHej Millie, Millou och Vilsen! Är hans favoritplats (en gammal soffa från 1880-talet med originalklädsel, därav den bleka färgen)

*puss och kram* 
- Comment
Comment
-
En av våra ops har samma nick som en fisk - Marulk2.
Jag hittade precis en bild på en marulk som såg grymt läcker ut. Lite lagom monsteraktig.
Attached Files-
- Comment
Comment
-
Jag har nån slags kärlek till monster som ser lite grymma ut. Alien och predator ligger ju förstås på topp där. För att inte tala om tronics avatar.Originally posted by SimsalabimOtäcka tänder

Och så ska monstret vara lite häftigt i attityden också så klart.
-
- Comment
Comment

Comment