Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by starfriend
    Tackar..javisst e hon. .Hon känns ju lite som sin egen....Någongång kanske man får möjlighet att träffas irl...Vi kommer till henne ,eller hon kommer till oss..få se sedan när hon blir äldre

Fin avater du skaffat dig..så gullig såå
    Ja det vore nog kul att få träffa henne

hehe tack den e så söt, kissen från Shrek 2
    Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

• [ATTACH]2708[/ATTACH]En bild på Tuva..

Comment

• Så fin den var.
        Jærentina

http://kos.diskusjonsforum.no/?mforum=kos

Comment

• Originally posted by starfriend
          Glömde ju en stor sak...idag fyller mitt fadder barn i Brasilien 10 år
          Hipp hipp hurra för en underbar,söt & duktig tjej..fabrine e hennes namn & jag nu fått äran å "känt" henne i snart 8 år..
          Hon e värd & firas tycker jag

(min scanner e sönder så jag fått ta kort på kort ..så det blidde lite suddigt)
          Grattis på etterskudd til Fabrine!! -Nydelig jente forøvrig!!

Har du blitt fadder via SOS- Barnebyer??-Jeg driver og vurderer å bli det samme...Mora mi er det til en gutt (tror jeg det var) i Vietnam.

Comment

• Originally posted by Fjällis
            [ATTACH]2708[/ATTACH]En bild på Tuva..
            Så søt!!

Tuva heter forøvrig også ei av eldstejentas venninner.

Comment

• Her er valpene våres:-Stella & Bamse.
              http://i17.photobucket.com/albums/b84/xx24-7/StellaBamsecopy.jpg

Comment

• Visst är hon söt, men jobbig. Som en rivig unge..

Comment

Visst är hon söt, men jobbig. Som en rivig unge..

Men artige er de nå da!!

Comment

• Originally posted by xx24-7

Men artige er de nå da!!
                    Ja det blir säkert hund av henne oxå. Har en Golden som är 2 år och inte ett dugg vettigare.. NewFoundland är fina, snälla hundar. Precis som Golden Retriver..

Comment

Ja det blir säkert hund av henne oxå. Har en Golden som är 2 år och inte ett dugg vettigare.. NewFoundland är fina, snälla hundar. Precis som Golden Retriver..
                      Garantert.

Valpene til bikkja (hunden) vår,er en blanding av New Foundlander bl.a.Ja,dèt samt en haug med andre slag...

Comment

• *haug* betyder det samma typ av hund? Det är snälla raser, men Tuva är så bitig. Ska bita i allt hon hittar.. *suck*

Comment

*haug* betyder det samma typ av hund? Det är snälla raser, men Tuva är så bitig. Ska bita i allt hon hittar.. *suck*
                          *Haug* betyr masse/mange,så det er flere raser ja.Mora er en blanding av Dalmatiner,Border,Pointer og Mynde.Og faren er en blanding av New Foundlander og Flatcoated Retriever,så det er en skikkelig HEL-mix m.a.o.

Ja,de har begynt med den bitinga disse knøttene her også ,så det skal bli litt å holde styr på etterhvert,siden de nå er bare snart 4 uker gamle.

Comment

*Haug* betyr masse/mange,så det er flere raser ja.Mora er en blanding av Dalmatiner,Border,Pointer og Mynde.Og faren er en blanding av New Foundlander og Flatcoated Retriever,så det er en skikkelig HEL-mix m.a.o.

Ja,de har begynt med den bitinga disse knøttene her også ,så det skal bli litt å holde styr på etterhvert,siden de nå er bare snart 4 uker gamle.
                            Tack! Då fattar jag. Oj då är dom inte gamla.. Våran valp är 12 veckor nu och ska få spruta i morgon..

Comment

• Ja,sprøyte må til!! -Blir som sagt som en unge!!

Comment

Ja,sprøyte må til!! -Blir som sagt som en unge!!
                                Går säkert bra ska du se. Lycka till!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X