Announcement

Collapse
No announcement yet.

Animerade avatarer - snyggt eller fult

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Villeparisis
    Ja det var just det inlägget som fick mig att blanda ihop med katten.

Comment

• Originally posted by Fjällis
      PÅ tal om katten minns jag en kul tråd. lucina startade den " var är katten" tror jag den hette. Jag fattade inte vilken jäkla katt de pratade om.. Trodde det var lucinas katt som var borta
      hehehe..det var som katten

Comment

Ser du musen oxå
        musen??den missade jag..ska genast kolla

Comment

• Originally posted by starfriend
          Ja TL det läste jag.. och trodde då att ville ändrat till oasen färgerna för att gå in på kamelen..men tyckte då att den liknade en katt Visste inte om att när man har standarfärgerna så finns där en lite lite svart katt ..Därför blev jag förvirrad av det ville skrev
          Men nu fattar jag
          Ah, I see.

Comment

hehehe..det var som katten
            Jag fattade inte vad lucina o piopio snackade om. Var helt väck..

Men nu ska vi inte förstöra Villes tråd mer.. *annars kanske han letar på tråden om katten*

Comment

musen??den missade jag..ska genast kolla
              Hittar du den Längst till vänster - katten mot höger. Ser ut som en hajfena

Comment

Hittar du den Längst till vänster - katten mot höger. Ser ut som en hajfena
                ja nu såg jag den..fick kolla flera gånger innan jag hittade den

Comment

ja nu såg jag den..fick kolla flera gånger innan jag hittade den
                  Den är svår att upptäcka.

*OT nu ska jag svara på ett mail*

Comment

Men nu ska vi inte förstöra Villes tråd mer.. *annars kanske han letar på tråden om katten*
                    nä precis..
                    Nu har man sett katt,mus å kamel..tbx till trådens ämne igen dårrå

Comment

Lite sur på det här flamsandet hade jag nog blivit om jag inte för helt egen del saboterat den här tråden från början. Frågan i pollen blev ju helt felö ställd.
                      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

• Originally posted by Villeparisis
                        Lite sur på det här flamsandet hade jag nog blivit om jag inte för helt egen del saboterat den här tråden från början. Frågan i pollen blev ju helt felö ställd.
                        Torka tårarna

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X