Announcement

Collapse
No announcement yet.

Därför är forum inte demokratiska (Ett ord om AOTV och andra forum ingår)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jag har definitivt inget att klaga på - jag ser mig som en gäst på detta forum och därmed ligger det inte hos mig att gapa och gorma om hur det sköts.

men synpunkter är nog alltid välkommet tror jag och det är nog det enda jag kan bidra med

i övrigt rättar jag mig efter reglerna som finns här och tackar för att forumet finns över huvud taget.

Tack TMM och övriga admins.
    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
    // Hale Chidduck

Comment

Jag tänkte förresten lägga in ett tillägg här - Jag vill tacka Dunderkrillan som har varit en enorm tillgång för oss. Givetvis gäller även hans röst, precis som alla andra ansvarigas.
      -

Comment

Originally posted by TMM
        Jag tänkte förresten lägga in ett tillägg här - Jag vill tacka Dunderkrillan som har varit en enorm tillgång för oss. Givetvis gäller även hans röst, precis som alla andra ansvarigas.
        Ja, kan du nämna oss också en gång till, tack.

Han stod med i första inlägget.

Comment

Originally posted by TequilaLady
          Ja, kan du nämna oss också en gång till, tack.

Han stod med i första inlägget.

Ja, han gjorde ju det.. Kom jag på nu.. Sinnesförvirring.. Det finns ju så många namn som bör nämnas här...
          -

Comment

Originally posted by TMM
            Ja, han gjorde ju det.. Kom jag på nu.. Sinnesförvirring.. Det finns ju så många namn som bör nämnas här...
            som starfriend tex.??

Nä ni är så goa ni alla som gör detta forum så bäst

Comment

Originally posted by TMM

Gjorde du en Oskar

Comment

Originally posted by alice
                Jag tycker alla 3 är toppenbra val..TMM...ska aldrig gnabba mera med dom .....*Nyårslöfte*
                Jag håller med...puss på er.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by msfantasia
                  Faktum är ju att alla faktiskt får komma till tals här och det är vad som är så bra. Man får klaga, det känns som att folk lyssnar på ens åsikter och tar till sig av de.

Men folk glömmer nog bort för lätt att det faktiskt är ett stort privilegie att vi har fått ha det så och att det är väldigt lätt att man utnyttjar vänligheten som finns här, och vips så har vi själva skapat ett forum där vi inte längre har något att säga till om.
                  Vilket jag förstår varför man har då det måste vara jäkligt jobbigt att hela tiden lyssna på vad alla andra har att säga.

Så därför tycker jag verkligen att alla, inkls mig själv, faktiskt ska ta och fundera på hur förbannat bra vi har det här.
                  Gu´så bra du fick till det och det får du ofta har jag sett. Jättebra tjejen!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

skummt att aotv.se kan länka och klistra in artiklar, varför skulle det inte gå här?? våra skribenter är alltid noga med att skriva Källa:
                    om man bortser vissa artiklar som jag läggern så radras länken.... men men,,
                    fattar noo just nu!

Comment

AOTV suger fett!
                      - CARPE DIEM -

Comment

Originally posted by Strawberry_cream
                        AOTV suger fett!

Jag har börjat omvärdera mina åsikter om AOTV, och jag inser att det finns en del saker dom gör, som jag känner är riktigt vettiga. Det du.
                        -

Comment

Originally posted by TMM
                          Jag har börjat omvärdera mina åsikter om AOTV, och jag inser att det finns en del saker dom gör, som jag känner är riktigt vettiga. Det du.
                          Ja till slut blir fan religiös heter det ju. Jag har också ändrat mig ang. dessa varningssystem. Det går aldrig att göra helt rätt för alla, men det är kanske det mest tydliga sättet. Alla kan glo på sina points.

Jag tänkte när det påsk, kan vi få extra points då om vi är ute och går om förmiddagarna?

Comment

Originally posted by Bria
                            Ja till slut blir fan religiös heter det ju. Jag har också ändrat mig ang. dessa varningssystem. Det går aldrig att göra helt rätt för alla, men det är kanske det mest tydliga sättet. Alla kan glo på sina points.

Jag tänkte när det påsk, kan vi få extra points då om vi är ute och går om förmiddagarna?
                            Sista meningen...
                            Guldkornsdags, in och leta efter ordspråksboken.

Comment

Originally posted by Bria

Comment

Originally posted by TMM
                                Det finns väldigt mycket elakheter jag skulle vilja säga om AOTv med all rätt men självfallet tycker jag liksom TMM att där ju finns en del saker hur det är upplagt som kan vara värt attta efteer här. Ett exempel är det här att begränsa antalet smajliar i varje inlägg till max sju, även om dedan inte det förslaget föll i god jord här.
                                Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X