lite molnigt här i dag, men det gör inget...ska göra lite nytta inne under dagen. Ha en bra dag
Godmorgon Millan och alla andra som är vakna, här är det strålande solsken och det känns som att bågen kommer att nyttjas även idag... tar en fika och hoppas alla får en fin dag
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b
Godmorgon Millan och alla andra som är vakna, här är det strålande solsken och det känns som att bågen kommer att nyttjas även idag... tar en fika och hoppas alla får en fin dag
Godmorgon Brutus...skönt att du fick sol i dag, hoppas fler har den hos sig, jag kanske får lite på eftermiddan
lite molnigt här i dag, men det gör inget...ska göra lite nytta inne under dagen. Ha en bra dag
Originally posted by Brutus
God morgon Millan och Brutte
Det ska smaka gott med kaffe nu. Här är det oxå lite molnigt idag, men det är varmt och skönt, så jag tar med mig muggen ut och slurpar.
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
God morgon Millan och Brutte
Det ska smaka gott med kaffe nu. Här är det oxå lite molnigt idag, men det är varmt och skönt, så jag tar med mig muggen ut och slurpar.
Morn Catinka...slurpa på du sen blir vi pigga o vakna som mörtar
Godmorgon Millan, Brutus och Catinka.
Härlig dag för en motorcykeltur idag för dig Brutus.
Jag ska nog vara tråkig och damma lite på förmiddagen .
I eftermiddag kommer mammma med lite fina ekologiska ägg till mig. Jag har en kusin med massor av höns.
Ha en bra dag
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment