Morrn morrn alles..
Härligt höstväder...och jag har skator som jag matar varje morgon...ända sedan den 1 maj.. och dem kommer fortfarande.
Tror någon att dem kommer att vara kvar i vinter??
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
Godmorgon Millan och ni andra forumister, här på ön har vi solsken idag så det kommer nog till Millan också, tar en kopp fika
Nu när jag tittade ut en sväng...så är det på väg lite sol bortifrån ditt håll...va snällt av dig o dela med dig lite...ledig i dag så jag kanske kan klippa gräsmattan nu då äntligen...ha en bra dag
Godmorgon
Sitter här med fjärilar i magen för snart är det tandläkardags. Inget man dör av så varför har jag en så obehaglig känsla jämt.
Stackars dig....hur gick det? Jag har tandläkarskräck och det är inte bara magen som går ur led dagen före...kan inte sova heller...och mår illa.
Håller tassarna för dig Agge....
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
Stackars dig....hur gick det? Jag har tandläkarskräck och det är inte bara magen som går ur led dagen före...kan inte sova heller...och mår illa.
Håller tassarna för dig Agge....
Det gick bra. Det vet jag ju innerst inne innan också men det går inte att koppla av.
Hur gick det för Agge idag?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment