Originally posted by alice
God morron
Collapse
X
-
Ja inte låter det kul inte, men jag frågade om man kunde få nåt lugnande innan, och det gick bra sa honOriginally posted by LexieHuga! Gäller att inte titta då... För mig som inte tål att se blod och sånt så låter det hemsktOriginally posted by alice<Ja jag fattar ingenting..hon beskrev så ingående hur dom ska öppna upp och karva på benetOriginally posted by LexieSkönt att du får en operation i alla fall... Bara lokalbedövning?Originally posted by aliceArmen ska bli opererad i November, så jag väntar på tid. Och hon gör det med lokalbedövning...hua migOriginally posted by LexieHej Alice! Hur gick det på ortopeden i måndags? *kramar om*
kramar tillbaka 
Hoppas det blir bra sen! *håller tummarna* 

Comment
-
God morron fjällis!!! Resfeber
Om vi inte ses så önskar jag
dej en fin och skön resa. Du vet vad du ska göra direkt
Sköt om dej gumman och ha det så bra hos T.......*jättestorkramen*'
Kommer sakna dej jag!!!
Men är glad för din skull........[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Hihihihi , ingen brådska du vetOriginally posted by FjälltjejenGodmorgon på er.
Jag ska ha en bra resa . Ska tänka på er alla.
Jag vet lucina vad jag ska göra
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Hihi jag hann före dom morgonpigga idag som Lucina.Lexie, Millou
ähum....jag bara skoja ..*en sån där osovandes natt...igen
Men huvudvärken är iallafall borta.man får vara glad för det lilla..ja ja hursomhelst ..ha en skön dag på er vad ni nu ska göra, jobba, baka,städa, plugga,
kramis.
Comment

Comment