Gomorron inatt har jag sovit som en stock iallafall så härligt...Hoppas ni alla får en bra dag..och Millou gör götet ordentligt från oss också..festa för oss alla
Gomorron inatt har jag sovit som en stock iallafall så härligt...Hoppas ni alla får en bra dag..och Millou gör götet ordentligt från oss också..festa för oss alla
Gomorron Alice! Förstod att du sovit gott. Satt här med tårta i natt för att fira dina 1 000 inlägg, men det finns mycket kvar så jag får väl bjuda dej senare Lät intressant det där med ljusparty... aldrig hört talas om (du vet jag är från landet) *kram*
Lexie!!!
Då får vi verkligen hoppas på finare väder i helgen om du ska vara i trädgården!!! Marvin springer ut o in här och har med sej kvistar.
Biter av buskarna och släpar in och leker med det. Så nu springer jag här och plockar pinnar. Stängde med altandörren för nu är det slut med det roliga!!!
Hihi... det där känns igen, nu blänger han väl lite på dej Han tycker väl det är lajban att få vara ute nu på ett annat sätt
Jo var väl inte så poppis att jag snodde pinnarna för honom. Men han är inte långsinnt hihihi. Han verkar stormtrivas där ute....men igår så står han och en till och jamar till varann. Blev sånt jamande så jag fick hämta in honom.
[/img]
[quote="Millou"]Morn, morn tjejer
Nu drar jag till jobbet och sedan vidare mot Götet...ha det så bra i helgen
Kraaaam
God morron Millou! Ha det så bra och trevlig helg i Götet..............
Så skööööönt att få sova ut, alice!!! Behövs ibland......kram : God morron förresten!!!
Gomorron Alice! Förstod att du sovit gott. Satt här med tårta i natt för att fira dina 1 000 inlägg, men det finns mycket kvar så jag får väl bjuda dej senare Lät intressant det där med ljusparty... aldrig hört talas om (du vet jag är från landet) *kram*
Hihi tackar tackar passar även på att GRATULERA LEXIE TILL SINA 3000 INLÄGG
God morron Malin
Sov typ en 15 min sen vakna jag igen, hopplöst det här.
Men ska strax försöka sova igen jag.
Tur vi får tillbaka timmen som vi förlora i våras.
Puss och kram på er alla.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment