Originally posted by Alex
God morron
Collapse
X
-
Se där..Godmorron på dig Alex..hoppasa att även du sovigt gott..så även du e uppe med tuppen idag ?...själv ska jagh väcka mina barn & gubbe nu...sedan kan jag göra vad jag vill ..e ju ledig idag =)- Quote
-
God morgon tojja och alla ni andra.
Firade med att tvätta fönster men kul nu fick jag det gjort.
på er alla.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
[QUOTE=Viktoria]God morgon på er alla!!
Ännu en ny härlig mån..hm..tisdag då..Solsken,kaffe,nightwish å lite forum..sen jobba..najsigt 8)
Ha en fin dag!!God morgon Vickan!!! Ha en bra dag och hoppas din helg varit detsamma. Jasså ....solsken hos dej??? Inte här iaf....uppehåll men mulet.
........
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon hjärtat!!!Originally posted by LexieGomorron alla! Här regnar det fortfarande oavbrutet sedan igår eftermiddag, stora vattenpölar på gårdsplanen är det... Snart dags för en ny arbetsdag och önskar er alla en bra dag
Hoppas du mår bra?
Ha en bra arbetsdag gumman!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gomorron vännen! Tack och bara bra här. Har jobbat stor del av helgen men det gjorde ju inte så mycket när det regnade och var kallt. Ska ha jobbmöte här på fm så jag ska fixa lite smarriga mackor. En bra dag till dej med!Originally posted by lucinaGod morgon hjärtat!!!
Hoppas du mår bra?
Ha en bra arbetsdag gumman!!!
Comment
-
Bara regn i stort hela helgen och det har kännts ganska så trist. Men nu uppehåll iaf. Ha en bra dag hjärtat och sköt om dej......Originally posted by LexieGomorron vännen! Tack och bara bra här. Har jobbat stor del av helgen men det gjorde ju inte så mycket när det regnade och var kallt. Ska ha jobbmöte här på fm så jag ska fixa lite smarriga mackor. En bra dag till dej med!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Ja och det är ju så kallt också. En bra dag till dej och Marvin med från B och mejOriginally posted by lucinaBara regn i stort hela helgen och det har kännts ganska så trist. Men nu uppehåll iaf. Ha en bra dag hjärtat och sköt om dej......

Just nu så matar skatorna sina tre ungar precis utanför och de jagar bort B så fort han kommer i närheten
Comment
-
Ja Marvin vinkar här att jag ska hälsa Busan också......får han inte gå inärheten av skatboet, stackarn?!?!?!Originally posted by LexieJa och det är ju så kallt också. En bra dag till dej och Marvin med från B och mej
Just nu så matar skatorna sina tre ungar precis utanför och de jagar bort B så fort han kommer i närheten 
på er och
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Helgen har vatt bra och det var kul i fredags. Men vad det regna hahaha : Men gick bra men bara det att jag glömde bort rökförbudet......Originally posted by FjällisDet har den... Själv då? Hade du kul i fredags?
Trodde väl inte det skulle gälla i öltälten men det gjorde det. Men ok, det var roligt och mycket folk var det ute också.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Regnade här i lördags. Hela dan..Originally posted by lucinaHelgen har vatt bra och det var kul i fredags. Men vad det regna hahaha : Men gick bra men bara det att jag glömde bort rökförbudet......
Trodde väl inte det skulle gälla i öltälten men det gjorde det. Men ok, det var roligt och mycket folk var det ute också.
Tror många glömde rökförbudet, eftersom det är så nytt.- Quote
Comment

Comment