God morron
Collapse
X
-
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Hej .....Originally posted by FjällisGodmorgon!

:Kramis: Fick gå in en stund blev för varmt.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Bra!! Skönt att få det gjort iaf och kul med besök. Får jag också vartefter här och så har jagOriginally posted by FjällisGick oxå in. Står still ute just nu. Rita skulle komma och hjälpa mig med papperet ( du vet) Hon dyker säkert upp när som helst. ;-)
kl...12. Vi ses säkert senare här vännen.:razz:
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Ha det så roligt i tvättis. Vi ses säkert senare. Ska torka klart fönstren efter hon gått.. Åker bort på Midsommarafton och blir borta en vecka. Men det kan vi ta via MSN ( senare) ;-)Originally posted by lucinaBra!! Skönt att få det gjort iaf och kul med besök. Får jag också vartefter här och så har jag
kl...12. Vi ses säkert senare här vännen.:razz: - Quote
Comment
-
Tack, jag brukar *ASG* när jag tvättar...Ja det tar vi där gumman....*saknar redan*Originally posted by FjällisHa det så roligt i tvättis. Vi ses säkert senare. Ska torka klart fönstren efter hon gått.. Åker bort på Midsommarafton och blir borta en vecka. Men det kan vi ta via MSN ( senare) ;-)
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
okej, samma som här då 2 st alltså!!!:razz:Originally posted by FjällisDom har två datorer ;-)[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Why, why why....(gissa vem jag härmar?).jag har bara en..gammal....seg....dator..Originally posted by Icelanderom vi ändå ska räkna datorer......6datorer har jag hemma
Hade så kul på Liseberg...[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Inte jag heller...Originally posted by CybiaWhyyyyyyyy <-------- *saknar inte*
.men jag och en kompis har börjat använda det som skämt när vi är avundsjuka..hihihi
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
OJ då!!!Originally posted by Icelanderom vi ändå ska räkna datorer......6datorer har jag hemma
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment