God morron
Collapse
X
-
God morron på er Fjällis o tojja. Dags att vakna Fjällis...Originally posted by tojjaGodmorgon på er all morron pigga
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Godmorron på alla sommar firare..
Ja Lucina ,jag har haft & har en skön semester..vädret har ju varit kanon ,inte regnat så värst mycket i år =)
Har varit några dagar på Tjörn & öland..& nu på lördag åker jag till Dalarna...så här klagas det inte e ju sååå himmla skönt att slippa att jobba & stressa
Ha det själv jätte gott på din semeste & massa kramar till er alla Kraaaaam- Quote
Comment
-
Godmorron Fjällis...hoppas att även du har en skön sommarOriginally posted by FjällisGodmorgon tojja o lucina..
Kramis till dig med =)))
Comment
-
Önskar dej en fortsatt trevlig semester och sommar...Må så härligt o gott!!!Originally posted by starfriendGodmorron på alla sommar firare..
Ja Lucina ,jag har haft & har en skön semester..vädret har ju varit kanon ,inte regnat så värst mycket i år =)
Har varit några dagar på Tjörn & öland..& nu på lördag åker jag till Dalarna...så här klagas det inte e ju sååå himmla skönt att slippa att jobba & stressa
Ha det själv jätte gott på din semeste & massa kramar till er alla Kraaaaam
*kramis*[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron Agge!!! Jäääääääääääääääsp....;-)Originally posted by AggeGod morgon allihopa ..........[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

K
...............
Comment