Originally posted by lucina
God morron
Collapse
X
-
Visste inte det var påväg så jag hann ej pausa. Det bara small till men är ett lättare iaf. Men ont gör det!!!! Men i dag ska jag ta det lugnt. Nu ska jag upp till mat affären och sen Hummelgrens.Originally posted by FjällisTa det lugnt med ryggen. Jag brukar pausa när jag känner av min. Hoppas din blir bra snart..
*ses*
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Är nån muskel som drog i hop sig. Small till för mig en gång när jag dammsög. Det var innan jag fick problem med disken.Originally posted by lucinaVisste inte det var påväg så jag hann ej pausa. Det bara small till men är ett lättare iaf. Men ont gör det!!!! Men i dag ska jag ta det lugnt. Nu ska jag upp till mat affären och sen Hummelgrens.
*ses*
Comment
-
God morgon, jisses sov till kl.9.20....
Men kom åandra sidan hem över 1 i natt och sen tog det en bra stund att somna.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Jasså, var ska du då göra ???hehehe "inte nyfiken bara jag får reda på det" :smile: ;-)Originally posted by AggeGod morgon Lucina. Men idag blir det inte mycket skrivet här. Tittar väl in då och då. Jag rapporterar.[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
;-)
K
...............

Comment