Originally posted by Alex
God morron
Collapse
X
-
mmm riktigt filmmysar väder idagOriginally posted by tojjaJadå här är allt okej,men det är ett så himmla trist väder ute så man känner sig lite utråkad.
Som tur är så kan man ju sitta här och fördriva tiden ibland:-D .
Tvätta är nog bland det tristaste som finns att göra
men man är ju så illa tvungen att göra det ibland,det blir ju lite dyrt att köpa nytt hela tiden
Ja tur att forum finns hehe..
Hahaha ja det blir för dyrt
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment
-
Hehe, det blir svårt att vinna två dagar på rak. Eftersom jag kommer att ha svårt att somna ikväll och inte kommer vara trött imorgon bitti och vaknar tidigt. men jag ska kämpa så vi får se!!!Originally posted by Sandraahaaaa okej då vet jag det!
Ska va oppe lääääänge ikväll då 
Comment
-
mmm hehe! Låt bäste kvinna/man vinna!!!Originally posted by AlexHehe, det blir svårt att vinna två dagar på rak. Eftersom jag kommer att ha svårt att somna ikväll och inte kommer vara trött imorgon bitti och vaknar tidigt. men jag ska kämpa så vi får se!!!
(JAG :-D )
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment
-
Stryka är bland det tråkigaste jag vet.....gör jag inte för ofta. Bara när jag är tvungen...Originally posted by tojja
[iTvätta är nog bland det tristaste som finns att göra
men man är ju så illa tvungen att göra det ibland,det blir ju lite dyrt att köpa nytt hela tiden
[/i]
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
K
Comment