God morgon på er
God morron
Collapse
X
-
Detsamma Lexie och soligt här med..Originally posted by LexieGomorron alla! En underbar höstdag här med solsken så nu blir det fika ute och så lite trädgårdsjobb. Ha en bra dag
..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
-
Godmorgon till dig med Starfriend.. Hoppas dagen så långt varit bra för dig..Originally posted by starfriendgodmorron på dig med piopio
Efter att ha blivit väckt av den hurtigaste rösten som existerar på denna jord i en telefon,
så bör det vara en god morgon.. *suck å gäsp*
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
jadå min förskyllning börjar ge vika *hostan blitt bättre*..så tror att jag orkar gå upp & duscha idag *s*Originally posted by piopioGodmorgon till dig med Starfriend.. Hoppas dagen så långt varit bra för dig..
Efter att ha blivit väckt av den hurtigaste rösten som existerar på denna jord i en telefon,
så bör det vara en god morgon.. *suck å gäsp*

Fyyy bubblan va himskt att bli väckt av en hurtig röst när man själv e sååå nanni..*slängt luren i örat jag .....nä hade jag i´nte men önskat kan man ju..
Comment
-
Ja tack, när jag väl somna så och själv då???
Originally posted by MillouMorn Lucina...sovit gott hoppas jag
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
K
...............
Comment