Godmorgon!
God morron
Collapse
X
-
-
God morgon Starfriend segt här med med min dator jäkel. Ha en bra dag. Fick kämpa lite för att komma in i dag.
Originally posted by starfriendGodmorron i stugan..idag segar datorn som sören..vaknat på felsida kan tänkas[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Detsamma Lucina................rolig smilies du satte..undrade först varför du ville hoppa på mig bakifrån *s*..men såg sedan din kram..*kramis tillbakis*Originally posted by lucinaGod morgon Starfriend segt här med med min dator jäkel. Ha en bra dag. Fick kämpa lite för att komma in i dag.
Comment
-
Originally posted by starfriendDetsamma Lucina................rolig smilies du satte..undrade först varför du ville hoppa på mig bakifrån *s*..men såg sedan din kram..*kramis tillbakis*
Överraskningskramen var det och den finner du här bland våra smiliesar.....
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Vakna var o varannan timme och vet inte varför så i kväll tidigt i säng hoppas jagOriginally posted by LexieGomorron lucina! Jotack, sovit gott, hoppas du gjort detsamma. Ska åka iväg om en stund och önskar dej och alla andra en bra dag
God morgon förresten och ha en bra dag du med och du, kör försiktigt och inte 160 km på vägarna.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
-
God morgon poddi och starfriend!!! Hoppas ni får en bra dag själv ska jag ta min tvättkorg och gå till tvättis.
:kastkyss:
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
själv har jag tagit ett extra skift på jobbet..måste nu börja att spara till *mina extra boxar till tv:N*Originally posted by lucinaGod morgon poddi och starfriend!!! Hoppas ni får en bra dag själv ska jag ta min tvättkorg och gå till tvättis.
:kastkyss: 
ha en bra dag Lucina *kram*- Quote
Comment
-
Ha en bra dag själv starfriendOriginally posted by starfriendsjälv har jag tagit ett extra skift på jobbet..måste nu börja att spara till *mina extra boxar till tv:N*
ha en bra dag Lucina *kram*
Ja, vi behöver bara köpa till boxer till en av TV apparaterna. kram
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment