Originally posted by Agge
*typ Bambi på hal is*
K
Fick tillkalla fastighetskötaren kl.7 för jag kom inte in i tvättstugan. En kolv satt i dörren och en ilsken lapp satt på dörren. Den som skulle tvätta kl.17 i går kom inte heller in och fick inte tvätta alls enligt lappen. Innan jag ringde fastighetskötaren så var jag uppe och ringde på deras dörr (ägaren till kolven) men ingen öppnade.
♥♪♫
Fick tillkalla fastighetskötaren kl.7 för jag kom inte in i tvättstugan. En kolv satt i dörren och en ilsken lapp satt på dörren. Den som skulle tvätta kl.17 i går kom inte heller in och fick inte tvätta alls enligt lappen. Innan jag ringde fastighetskötaren så var jag uppe och ringde på deras dörr (ägaren till kolven) men ingen öppnade.
♥♪♫We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment