God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lexie

Originally posted by Agge
    Ja och idag har jag mycket att göra. Måste tydligen sätta på dubbdäcken eftersom jag ska till Umeå i morgon. Och handla måste jag göra men det är tur att en affärscenter har öppet till 21 på kvällen.
    Ha det så bra i Umeå och kör försiktigt, dubbdäcken behövs nog *kramar om*

Comment

• Fjällis

Originally posted by Lexie
      Ha det så bra i Umeå och kör försiktigt, dubbdäcken behövs nog *kramar om*
      Hej Lexie! Hoppas allt är bra. Slit inte ut dig.

Comment

• TequilaLady

Go'morron allihop! Vintern står för dörren, vare sig man vill eller ej.

Comment

• StarFriend
          Fastväxt
          • Oct 2007
          • 6194

Godmorron TL & alla ni andra..ja nu e det små kallt i skåne med..ingen snö än..men lite frost har nu kommigt..*inget kul att skrapa rutorna halv 6 på morronen*..för som vanligt e det göbbens bil som står i garaget*blää*

Comment

• lucina
            Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
            • May 2004
            • 62872

God morgon starfriend och TL och ni andra.
            [SIZE=1]
            [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• tojja
              Bigbrother fan
              • Dec 2004
              • 23494

Originally posted by starfriend
              Godmorron TL & alla ni andra..ja nu e det små kallt i skåne med..ingen snö än..men lite frost har nu kommigt..*inget kul att skrapa rutorna halv 6 på morronen*..för som vanligt e det göbbens bil som står i garaget*blää*
              Usch och isen den satt som tusan på bilen också i morse ,efter regnet i går.
              Så det var skit halt i morse *typ Bambi på hal is*
              [B] K

Comment

• lucina
                • May 2004
                • 62872

God morgon sverige !!! Jisses idag var det segt att komma in här. *kämpade* Tvättis idag Fick tillkalla fastighetskötaren kl.7 för jag kom inte in i tvättstugan. En kolv satt i dörren och en ilsken lapp satt på dörren. Den som skulle tvätta kl.17 i går kom inte heller in och fick inte tvätta alls enligt lappen. Innan jag ringde fastighetskötaren så var jag uppe och ringde på deras dörr (ägaren till kolven) men ingen öppnade.
                Först blev jag tvär ilsken men nu tänker jag att det kan ju ha hänt nåt.
                Men så finns det människor som skiter i hur det blir bara de får sin tvätt klar. Jaja får väl hoppas det inte hänt nåt allvarligt iaf.
                [SIZE=1]
                [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Millan
                  • Nov 2003
                  • 19847

Originally posted by lucina
                  God morgon sverige !!! Jisses idag var det segt att komma in här. *kämpade* Tvättis idag Fick tillkalla fastighetskötaren kl.7 för jag kom inte in i tvättstugan. En kolv satt i dörren och en ilsken lapp satt på dörren. Den som skulle tvätta kl.17 i går kom inte heller in och fick inte tvätta alls enligt lappen. Innan jag ringde fastighetskötaren så var jag uppe och ringde på deras dörr (ägaren till kolven) men ingen öppnade.
                  Först blev jag tvär ilsken men nu tänker jag att det kan ju ha hänt nåt.
                  Men så finns det människor som skiter i hur det blir bara de får sin tvätt klar. Jaja får väl hoppas det inte hänt nåt allvarligt iaf.

Godmorgon Lucina...vilket äventyr du har på morgonen...hoppas nu att du får en bra tvättdag trots allt....

Comment

• lucina
                    • May 2004
                    • 62872

Originally posted by Millou
                    Godmorgon Lucina...vilket äventyr du har på morgonen...hoppas nu att du får en bra tvättdag trots allt....
                    Tack Millou och god morgon på dej förresten!! Ja ibland händer det saker Men tur att det finns fastighetskötare !!!
                    [SIZE=1]

Comment

• Fjällis

Godmorgon på er!

Comment

• TequilaLady

Gomorron på alla, TV-tidning idag.

Comment

• Lexie

Gomorron på er alla! Regn och rusk och det viner runt knutarna. Har tänt några ljus och myser här med katten och kaffet. Ha en bra dag
                          Last edited by Guest; 2005-10-26, 06:46.

Comment

• Ronja
                            Klarbl
                            • May 2005
                            • 3685

Godmorgon alla

Comment

• Fjällis

Godmorgon allesammans!

Comment

• StarFriend
                                Fastväxt
                                • Oct 2007
                                • 6194

Godmorron alla morron pigga..idag e det ett riktigt rusk väder..
                                känner inte alls för att gå ut idag..*fryser*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...