God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lexie

Originally posted by Fjällis
    Godmorgon Lexie! Såg nu att det snöar här.
    Hoppas du får en fin dag. Jobba inte ihjäl dig!
    Gomorron Fjällis! Aha, snö hos dej, hoppas det inte blir snöstorm då... Här skiner solen iaf.
    En fin dag till dej med, ska ta det lugnt. Nätet är lite svajigt idag med så vi får se hur det går

Comment

• lucina
      Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
      • May 2004
      • 62872

Många bra romaner brukar det vara i den. Och som du skriver, bra korsord.
      Jo var visst en roman där som jag ej hann läsa klart innan jag somna. Får fortsätta på den senare
      [SIZE=1]
      [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Fjällis

Originally posted by lucina
        Snöar det hos dej? Inget här än....
        Jepp. Stora flingor kommer det. Men det övergår säkert i regn.

Comment

• lucina
          • May 2004
          • 62872

Jepp. Stora flingor kommer det. Men det övergår säkert i regn.
          Vad fint!!! Iaf så länge det är flinger och inte droppar. Vi ska ju få kallare från i morron så
          [SIZE=1]
          [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• TequilaLady

Gomorron, ingen snö här, tack och lov. Inte ens regn.
            Verkar ganska lugnt ute faktiskt. Kanske är det lugnet innan stormen?

Comment

• Fjällis

Originally posted by TequilaLady
              Gomorron, ingen snö här, tack och lov. Inte ens regn.
              Verkar ganska lugnt ute faktiskt. Kanske är det lugnet innan stormen?
              Godmorgon TL. Ni brukar ha rätt dåligt väder där. Vet att sommartid har ni rätt mycket åska. (för visst är det i Katrineholm du bor?)

Comment

• TequilaLady

Godmorgon TL. Ni brukar ha rätt dåligt väder där. Vet att sommartid har ni rätt mycket åska. (för visst är det i Katrineholm du bor?)
                Javisst, Katrineholm här! I sommar har det inte varit mycket åska här, hämtade hunden 19'e juli och har bara väntat på åska för att se om han är åskrädd, men inte fan har det åskat sen dess. Typiskt.
                Innan var det väl ett par gånger.

Comment

• Fjällis

Javisst, Katrineholm här! I sommar har det inte varit mycket åska här, hämtade hunden 19'e juli och har bara väntat på åska för att se om han är åskrädd, men inte fan har det åskat sen dess. Typiskt.
                  Innan var det väl ett par gånger.
                  Jag har en kompis som bor i Valla. Och jag tycker att varje gång vi pratar så har det åskat. Nåja, kanske ni inte har åska så ofta men oftare än vi.

Comment

• TequilaLady

Jag har en kompis som bor i Valla. Och jag tycker att varje gång vi pratar så har det åskat. Nåja, kanske ni inte har åska så ofta men oftare än vi.
                    Jag tror att jag vet ett ställe där det åskar mer än här iaf, och det är i Rimbo, Roslagen.
                    Där bodde jag ju i femton år och där kan man snacka om åskväder! *ryser*

På tal om åska. *hehe* Jag bodde så jag nästan såg landningsbanorna på Arlanda, litet överdrivet, men jag såg iaf alla flygplan landa och starta. Ibland när de skulle ned för landning så strök de precis över taket på huset, det var så man kunde vinka till passagerarna. Det var nästan värre än åska.

Comment

• TequilaLady

Letade efter tråden där jag skrev om lugnet innan stormen och så var det i den här!

Nåja, jag kan ju lugnt säga att jag hade fel! Som fan.
                      Var precis ute med hunden och det blåste så in i bomben. Samtidigt som jag satte näsan utanför dörren så började det regna småspik och solen sken!
                      Det var ganska häftigt.
                      Det regnade inte så länge, men jävlar vad det blåser!
                      Jag fick hålla hårt i hunden så han inte skulle lätta.

Comment

• lucina
                        • May 2004
                        • 62872

Letade efter tråden där jag skrev om lugnet innan stormen och så var det i den här!

Nåja, jag kan ju lugnt säga att jag hade fel! Som fan.
                        Var precis ute med hunden och det blåste så in i bomben. Samtidigt som jag satte näsan utanför dörren så började det regna småspik och solen sken!
                        Det var ganska häftigt.
                        Det regnade inte så länge, men jävlar vad det blåser!
                        Jag fick hålla hårt i hunden så han inte skulle lätta.
                        Jisses här piskar det på helt plöstligt också. Fick vi ditt väder eller?
                        [SIZE=1]

Comment

• TequilaLady

Originally posted by lucina
                          Jisses här piskar det på helt plöstligt också. Fick vi ditt väder eller?
                          Ja, tror det, mitt försvann ju och jag tyckte nog att det blåste åt ditt håll!

Comment

• lucina
                            • May 2004
                            • 62872

Ja, tror det, mitt försvann ju och jag tyckte nog att det blåste åt ditt håll!

Jag tror dej, men ser ut som snöblandat regn när jag kollar ut nu. Ja, ditt var ju kort så hoppas det här också blir det.
                            [SIZE=1]

Comment

• Fjällis

Jag tror att jag vet ett ställe där det åskar mer än här iaf, och det är i Rimbo, Roslagen.
                              Där bodde jag ju i femton år och där kan man snacka om åskväder! *ryser*

På tal om åska. *hehe* Jag bodde så jag nästan såg landningsbanorna på Arlanda, litet överdrivet, men jag såg iaf alla flygplan landa och starta. Ibland när de skulle ned för landning så strök de precis över taket på huset, det var så man kunde vinka till passagerarna. Det var nästan värre än åska.
                              Åskvädren vid kusterna är ofta kraftigare än inåt landet. Värsta åskvädret jag upplevt är nog när jag var vid norska västkusten. Det vill jag inte uppleva igen.
                              Vad äckligt med så lågtgående plan. Usch!

Comment

• TequilaLady

Åskvädren vid kusterna är ofta kraftigare än inåt landet. Värsta åskvädret jag upplevt är nog när jag var vid norska västkusten. Det vill jag inte uppleva igen.
                                Vad äckligt med så lågtgående plan. Usch!
                                Kom på en grej nu när du nämnde Valla förresten.
                                Zandrah var och tältade med sin klass i somras, vid just Valla.
                                Det var en helg och naturligtvis så spöregnade det den helgen och åskade som attan.
                                Jag snackade med några föräldrar där som bor i Valla och de sa att just i Valla åskar det som fan när det nu åskar. Hade visst nå't med något vattendrag och nå't med berg och dalgångar just där, att göra...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...