God morgon allesammans
God morron
Collapse
X
-
Kul att se dej...allt bra med dej? Hur är det med ryggen då?Originally posted by Agge
Hej hej Lucina
Hoppas det är bättre.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon på er , tycker ni som jag att tiden bara rinner iväg?
Nu är det bara en dag kvar....Jisses!!!
Agge....ja det låter ju toppen. Ha det gott!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Detsamma vännen....Må väl!!!Originally posted by LexieGomorron lucina, Agge och alla andra! Ja, nu är det redan dan för dan... Ha en bra dag
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Attans vad trist!!! Hoppas de kommer och fixar snartOriginally posted by LexieTack! Här har vi fel på värmepumpen så jag kanske får hoppa hopprep fram på förmiddagen men hoppas de kommer och fixar det snart, må så gott
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tur att det inte är kylgrader men tur du har värmeelement.Originally posted by LexieJa det får vi hoppas. Har några såna där små värmeelement igång nu, tur det inte är så kallt ute
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Lycka till. Se dej för där ute bara.Originally posted by VickanGod morgon på er!
Nu ska jag å en väninna ut å handla julmaten..i lugn å ro..ses sen..

[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
...............
Comment