God morgon allihopa
God morron
Collapse
X
-
-
"Godmorgon alla"
Halva dan har ju iofs gått,hehe...blir så när man sitter
uppe fö länge. Men gud så svårt det är att slita sig härifrån.
Det är som ett gift!
Ville bara önska alla en riktigt trevlig dag i vårsolen.
Här är det + 10
UNDERBART!
sigpic
Comment
-
Morrn Lexie! Här är all snö också nästan borta, bara lite grusiga snöhögar kvar vid vägkanterna och i hörnen av vägarna, och även lite kvar på tomten där solen solen inte kommer åt så bra. Have a nice day!Originally posted by LexieGomiddag! Nu är iaf våren på gång... +6 här och nästan all snö är borta. Krokus och snödroppar i rabatterna...
Miss Fortuna: ja, det är svårt att slita sig härifrån
Ha en fortsatt fin söndag alla!

Comment
-
Hej Alex! Precis som här, bara lite snöhögar kvar... Nu är det snart dags att kolla hur jordgubbs- och smultronplantorna klarat vinternOriginally posted by AlexMorrn Lexie! Här är all snö också nästan borta, bara lite grusiga snöhögar kvar vid vägkanterna och i hörnen av vägarna, och även lite kvar på tomten där solen solen inte kommer åt så bra. Have a nice day!
Längesen vi hördes, hoppas allt är bra med dej och till dej med: Have a nice day!
Comment
-
Moooorrn *gääääsp*
Är du så pigg att du skuttar runt Vickan?? Är du inte klok *hehe*
Själv så har jag aldrig vart tröttare tror jag
Kunde inte somna förren halv 4, var så himla täppt i näsan så det gick knappt att andas
men men det känns nog bättre när jag fått sova ett par timmar till, vilket jag tänker göra alldeles strax, bara jag gkott igenom här lite
Ha en underbar dag!
sigpic
Comment
...............
Har tid kl 10.00
Comment