Originally posted by pml
God morron
Collapse
X
-
Ja, ibland vänder man lite på dygnet. Vi satt också ute, till 01.30 i natt. Var ju riktigt skönt ute juOriginally posted by FjälltjejenBlir så när man sitter oppe halva nätterna.
Själv satt jag och pratade med grannarna på balkongen till 2 i natt. Dom satt på sin, och jag på min

Comment
-
Samma här. Helt vindstilla..Originally posted by LexieJa, ibland vänder man lite på dygnet. Vi satt också ute, till 01.30 i natt. Var ju riktigt skönt ute juOriginally posted by FjälltjejenBlir så när man sitter oppe halva nätterna.
Själv satt jag och pratade med grannarna på balkongen till 2 i natt. Dom satt på sin, och jag på min

Men idag är jag trött *gäääspar*
Comment
-
Oxå trött. Skall ta och jobba några timmar efter lunchen i alla fall, men tog sovmorron från jobbet idag. Har haft mycket gäster en hel vecka med många sena nätter så det börjar kännas lite nuOriginally posted by FjälltjejenSamma här. Helt vindstilla..Originally posted by LexieJa, ibland vänder man lite på dygnet. Vi satt också ute, till 01.30 i natt. Var ju riktigt skönt ute juOriginally posted by FjälltjejenBlir så när man sitter oppe halva nätterna.

Comment
-
Härligt med sovmorgon. Klev opp 7.30..Då hann jag duscha och vakna innan hund skulle ut.Originally posted by LexieOxå trött. Skall ta och jobba några timmar efter lunchen i alla fall, men tog sovmorron från jobbet idag. Har haft mycket gäster en hel vecka med många sena nätter så det börjar kännas lite nuOriginally posted by FjälltjejenSamma här. Helt vindstilla..Originally posted by LexieJa, ibland vänder man lite på dygnet. Vi satt också ute, till 01.30 i natt. Var ju riktigt skönt ute juOriginally posted by FjälltjejenBlir så när man sitter oppe halva nätterna.

Comment
-
Pj, om du har hund, brukar inte hunden sitta med lessna ögon brevid sängen om du sover länge?Originally posted by FjälltjejenHärligt med sovmorgon. Klev opp 7.30..Då hann jag duscha och vakna innan hund skulle ut.Originally posted by LexieOxå trött. Skall ta och jobba några timmar efter lunchen i alla fall, men tog sovmorron från jobbet idag. Har haft mycket gäster en hel vecka med många sena nätter så det börjar kännas lite nuOriginally posted by FjälltjejenSamma här. Helt vindstilla..Originally posted by LexieJa, ibland vänder man lite på dygnet. Vi satt också ute, till 01.30 i natt. Var ju riktigt skönt ute juOriginally posted by FjälltjejenBlir så när man sitter oppe halva nätterna.

.
Comment
-
Pj ??? Nej hon sover längre än jag görOriginally posted by pmlPj, om du har hund, brukar inte hunden sitta med lessna ögon brevid sängen om du sover länge?Originally posted by FjälltjejenHärligt med sovmorgon. Klev opp 7.30..Då hann jag duscha och vakna innan hund skulle ut.Originally posted by LexieOxå trött. Skall ta och jobba några timmar efter lunchen i alla fall, men tog sovmorron från jobbet idag. Har haft mycket gäster en hel vecka med många sena nätter så det börjar kännas lite nuOriginally posted by FjälltjejenSamma här. Helt vindstilla..Originally posted by LexieJa, ibland vänder man lite på dygnet. Vi satt också ute, till 01.30 i natt. Var ju riktigt skönt ute juOriginally posted by FjälltjejenBlir så när man sitter oppe halva nätterna.

Henne har man lärt vettu
Comment
-
Javisst! Jag brukar alltid steka för mycket så förmodligen blir det ett antal inlägg med ägg i tråden om vad vi äter just nu...
Varit ut med vovven än? Här är det faktiskt ganska skönt väder idag, inte riktigt sol men nästan 8) 8) Blir ju glad varje dag det inte regnar
och ganska varmt oxå (nästan 20 grader)
Comment

Comment