God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fjällis

Regnade här i går..men nu är solen framme. Plus en massa mygg

Comment

• lucina
      Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
      • May 2004
      • 62872

Originally posted by Fjälltjejen
      Regnade här i går..men nu är solen framme. Plus en massa mygg
      Här har vi haft sol sen vi kom hem och det var det innan också. Tycker kanske att jag blev mättad av sol för en tid även om det var varmare där än här..... Men det spöregnar ju inte iaf....
      [SIZE=1]
      [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Vickan
        Svammel Prinsessa
        • May 2004
        • 20740

God Morgon!!

Hoppas alla haft en skön morgon..å sovit gott..
        [CENTER]
        [COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b

Comment

• Lexie

Gomorron alla! Soligt och fint här, hoppas ni får en bra dag

Comment

• Klossan
            Lite piggare...
            • Nov 2003
            • 2322

Gomorron!

Soligt och getingar här också...

Inatt har jag drömt att jag jagat getingar laddad med hårspray.
            Jag vann.
            [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag

Comment

• Lexie

Originally posted by BK
              Gomorron!

Soligt och getingar här också...

Inatt har jag drömt att jag jagat getingar laddad med hårspray.
              Jag vann.
              Vilken hemsk dröm, men tur att du vann!
              Ja, de är en plåga de där getingarna nu. Hinner knappt sätta sig ute förrän de är runt ikring. Vad skall man göra?

Comment

• Klossan
                Lite piggare...
                • Nov 2003
                • 2322

Dom säger att man ska vara stilla....

Men morsan (som inte är rädd för getingar) blev stucken när hon satt på balkongen och halvsov så det där går jag inte på!

Fick rådet att gnugga en sockerbit mot sticket.

Men jag tänker inte bli stucken!

*går i ide?*
                [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag

Comment

• lucina
                  • May 2004
                  • 62872

Godmorron på er tjejer och killar. halv soligt här idag men inget regn i dag...Getingar ska man akta sej för otäcka små jäklar det där. Blev också stucken när jag satt o solade på balkongen .......fick tips i går av Fjälltjejen att ren sprit ska vara bra mot sticken.
                  [SIZE=1]
                  [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Lexie

Originally posted by lucina5211
                    Godmorron på er tjejer och killar. halv soligt här idag men inget regn i dag...Getingar ska man akta sej för otäcka små jäklar det där. Blev också stucken när jag satt o solade på balkongen .......fick tips i går av Fjälltjejen att ren sprit ska vara bra mot sticken.
                    Gomorron lucina!
                    Ja, när man väl blivit stucken så... Är jätteallergisk mot bistick, fick ett i pannan och svullnade upp till oigenkännlighet, ganska komiskt så här efteråt men inte då...) Vet inte hur det är med getingar men har ingen större lust att vänta och se..
                    Ha en bra dag, nu är det arbetsdag igen, ses senare *kram från mej och katten*

Comment

• lucina
                      • May 2004
                      • 62872

Stackare och förstår dej att du inte vill vänta att se....hoppas din arbets dag blir bra och givande. Kram till dej o katten från mej o katten. Vad heter din ? Min heter Marvin.......kramis
                      [SIZE=1]

Comment

• Lexie

Stackare och förstår dej att du inte vill vänta att se....hoppas din arbets dag blir bra och givande. Kram till dej o katten från mej o katten. Vad heter din ? Min heter Marvin.......kramis
                        På djurhemmet döptes den till Sotis, men ser ut att heta Nisse, men p g a sin personlighet har det blivit (och får förbli) Busan. *kram till dej och Marvin*

Comment

• lucina
                          • May 2004
                          • 62872

Originally posted by Lexie
                          På djurhemmet döptes den till Sotis, men ser ut att heta Nisse, men p g a sin personlighet har det blivit (och får förbli) Busan. *kram till dej och Marvin*
                          Busan var ett bra namn skulle passa min ibland hihihihi. På fiahemmet som vi hämta honom hette han redan Marvin så det fick bli så.....men nu tycker jag han ser ut som en Marvin... *kramar om er din Busan och dej* från Marvin o lucina
                          [SIZE=1]

Comment

• Fjällis

Godmorgon .

Blev lite sent idag. Har donat lite ..och letade på dumstruten..

Ska iväg och handla efter 10..så jag känner mig lite stressad.

Comment

• lucina
                              • May 2004
                              • 62872

Originally posted by Fjälltjejen
                              Godmorgon .

Blev lite sent idag. Har donat lite ..och letade på dumstruten..

Ska iväg och handla efter 10..så jag känner mig lite stressad.
                              god morron på dej Fjälltjejen....här med lite stressad idag,,,,sov länge jag med och har precis duschat o tvättat håret. Ska hämta en liten kille som jag ska se efter idag. Måste hämta honom före 12 för hans mamma ska jobba strax efter. Ska bli skoj!!! Ha det så bra när du åker iväg och handlar!!! Ses senare....*kram*
                              [SIZE=1]

Comment

• Vickan
                                Svammel Prinsessa
                                • May 2004
                                • 20740

God Morgon!!!!

Hm..lr förmiddag kanske..fick typ frulle på säng idag..*s* en väninna kom hit..kvart över 8 med frukost..SHIT va tidigt!!!!!!
                                [CENTER]
                                [COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...