Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den 6:e i 6:e -06

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Den 6:e i 6:e -06

Alltså sjätte juni 2006...
    Har en remake på "Omen" premiär..

Undrar om det kan vara nåt. Tycker iofs inte att det behövs ett nytt försök, originalet fungerar väl fortfarande?
    ________
    ____

the number of the beast...666

Comment

Originally posted by Duke
      Alltså sjätte juni 2006...
      Har en remake på "Omen" premiär..

Undrar om det kan vara nåt. Tycker iofs inte att det behövs ett nytt försök, originalet fungerar väl fortfarande?
      Nja, vi kanske borde göra det till multikulturens dag istället. Alltså, varför inte lägga en multikulturens ledig dag på Svenska Flaggans dag, och visa alla en gång för alla att multikultur - Det är VI? Trallallalallah, och hoppa över lite brasor av slängt skräp osv. precis som Mona Muslim gjorde i Bergsjön för några år sedan menar jag.

Comment

Originally posted by Mellon
        Nja, vi kanske borde göra det till multikulturens dag istället. Alltså, varför inte lägga en multikulturens ledig dag på Svenska Flaggans dag, och visa alla en gång för alla att multikultur - Det är VI? Trallallalallah, och hoppa över lite brasor av slängt skräp osv. precis som Mona Muslim gjorde i Bergsjön för några år sedan menar jag.
        Istället för att det görs en amerikansk remake på filmen "Omen"?
        ________
        ____

Comment

Istället för att det görs en amerikansk remake på filmen "Omen"?
          Det bryr jag mig inte om. Dom får göra Omen 12 om dom vill

Men varför finns det ingen mångkulturens dag när det finns ett mångkulturens ÅR (vilket vi befinner oss i nu)?

Comment

Det bryr jag mig inte om. Dom får göra Omen 12 om dom vill

Men varför finns det ingen mångkulturens dag när det finns ett mångkulturens ÅR (vilket vi befinner oss i nu)?

Det bryr jag mig inte om. Varför diskutera detta i filmkategorin i en tråd om remaken på filmen "Omen"?

Att de väljer datumet 6/6/06 som premiärdag för filmen har precis som Runedin påpekar med helt andra saker än Sveriges nationaldag att göra..
            ________
            ____

Comment

Trailer?______________________
              (hmmm... funkar .avi filmer nu förresten!?!?!?... Nice isåfall!)
              Attached Files
              ________
              ____

Comment

Nya Omen var skitdålig. - Och det på grund av den urusla barnskådisen.

Comment

Nya Omen var skitdålig. - Och det på grund av den urusla barnskådisen.
                  Åfaan (i dubbel bemärkelse) , Du pratar om filmen nu till slut.
                  Hmmm.. Jag är dock fortfarande nyfiken. Den har trots allt fått bra kritik, även om det inte behöver betyda nåt så ger det ju en indikation.. Har haft den nedladdad ett tag men väljer fasen bort den gång på gång.

Du klagar väl inte ned den bara pga humör? Gått + eller - ?
                  ________
                  ____

Comment

Ungene her i gården så den gamle før de så den nye på kinoen dagen etterpå,og ble kjempeskuffa,da de syntes det ble mer eller mindre en reprise av den gamle.

Comment

Åfaan (i dubbel bemärkelse) , Du pratar om filmen nu till slut.
                      Hmmm.. Jag är dock fortfarande nyfiken. Den har trots allt fått bra kritik, även om det inte behöver betyda nåt så ger det ju en indikation.. Har haft den nedladdad ett tag men väljer fasen bort den gång på gång.

Du klagar väl inte ned den bara pga humör? Gått + eller - ?
                      Nja, jag kanske tog i lite när jag sade skitdålig. Visst, den är välspelad förövrigt, men som helhet så känns den tunn. Dynamiken saknas liksom. Får hoppas att kommande film/filmerna blir bättre.

Gamla Omen-filmerna var längesen jag såg nu, men minns att jag tyckte om dem. Kanske något att kika på igen..

Comment

Kan förövrigt tipsa om serien Revelation (6 avsnitt) på samma tema som Omen.
                        Bill Pullman spelar huvudrollen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X