Alltså sjätte juni 2006...
Har en remake på "Omen" premiär..
Undrar om det kan vara nåt. Tycker iofs inte att det behövs ett nytt försök, originalet fungerar väl fortfarande?
Nja, vi kanske borde göra det till multikulturens dag istället. Alltså, varför inte lägga en multikulturens ledig dag på Svenska Flaggans dag, och visa alla en gång för alla att multikultur - Det är VI? Trallallalallah, och hoppa över lite brasor av slängt skräp osv. precis som Mona Muslim gjorde i Bergsjön för några år sedan menar jag.
Nja, vi kanske borde göra det till multikulturens dag istället. Alltså, varför inte lägga en multikulturens ledig dag på Svenska Flaggans dag, och visa alla en gång för alla att multikultur - Det är VI? Trallallalallah, och hoppa över lite brasor av slängt skräp osv. precis som Mona Muslim gjorde i Bergsjön för några år sedan menar jag.
Istället för att det görs en amerikansk remake på filmen "Omen"?
Nya Omen var skitdålig. - Och det på grund av den urusla barnskådisen.
Åfaan (i dubbel bemärkelse) , Du pratar om filmen nu till slut.
Hmmm.. Jag är dock fortfarande nyfiken. Den har trots allt fått bra kritik, även om det inte behöver betyda nåt så ger det ju en indikation.. Har haft den nedladdad ett tag men väljer fasen bort den gång på gång.
Du klagar väl inte ned den bara pga humör? Gått + eller - ?
Ungene her i gården så den gamle før de så den nye på kinoen dagen etterpå,og ble kjempeskuffa,da de syntes det ble mer eller mindre en reprise av den gamle.
Åfaan (i dubbel bemärkelse) , Du pratar om filmen nu till slut.
Hmmm.. Jag är dock fortfarande nyfiken. Den har trots allt fått bra kritik, även om det inte behöver betyda nåt så ger det ju en indikation.. Har haft den nedladdad ett tag men väljer fasen bort den gång på gång.
Du klagar väl inte ned den bara pga humör? Gått + eller - ?
Nja, jag kanske tog i lite när jag sade skitdålig. Visst, den är välspelad förövrigt, men som helhet så känns den tunn. Dynamiken saknas liksom. Får hoppas att kommande film/filmerna blir bättre.
Gamla Omen-filmerna var längesen jag såg nu, men minns att jag tyckte om dem. Kanske något att kika på igen..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment