Announcement

Collapse
No announcement yet.

"På spåret"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vilka vann?

Comment

Originally posted by puuri
      vilka vann?
      Vet inte. Fast det stod något på kvällstidningarnas löpsedlar.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Ja jösses sexskandaler till och med i ett sådant här program...

Comment

Ja, i så fall tycker jag det var rätt lag som vann!

Comment

Tror ni denna hittills exempellöst framgångsrika serie håller för en omgång till ? Redan innan nya omgången startar kommer kritiken:

Comment

Originally posted by Villeparisis
              Tror ni denna hittills exempellöst framgångsrika serie håller för en omgång till ? Redan innan nya omgången startar kommer kritiken:
              http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...728851,00.html
              Det hoppas jag det gör. Jag gillar programmet.

Comment

Originally posted by Fjällis
                Det hoppas jag det gör. Jag gillar programmet.
                Samtidigt så är serien unik för den är inne på 15 ssäsongen och fortfarande ett av de absolut mest sedda programen. Man har liksom lite svårt att tänka sig en en femtonde omgång av program som BB eller Robinson (eller ligger kanske det och väntar på oss i framtiden).

Comment

Samtidigt så är serien unik för den är inne på 15 ssäsongen och fortfarande ett av de absolut mest sedda programen. Man har liksom lite svårt att tänka sig en en femtonde omgång av program som BB eller Robinson (eller ligger kanske det och väntar på oss i framtiden).
                  På spåret är ett underhållningsprogram som passar dom flesta. För visst är det roligt att sitta och försöka lista ut vart i världen tåget befinner sig.
                  Vågar inte ens försöka gissa mig till om BB eller Robinson överlever 15 år. Finns många saker som plötsligt kan få ett program på fall.

Comment

Originally posted by Fjällis
                    På spåret är ett underhållningsprogram som passar dom flesta. För visst är det roligt att sitta och försöka lista ut vart i världen tåget befinner sig.
                    Vågar inte ens försöka gissa mig till om BB eller Robinson överlever 15 år. Finns många saker som plötsligt kan få ett program på fall.
                    Den värsta faran är väl nya trender. Ett program som På spåret är nog tämligen okänsligt för trender och reltativt billigt att producera (åtminstone jämfört med många dokusåpor).

Comment

Den värsta faran är väl nya trender. Ett program som På spåret är nog tämligen okänsligt för trender och reltativt billigt att producera (åtminstone jämfört med många dokusåpor).
                      Ungefär så jag tänkte.

Comment

Sv: "På spåret"

Måste bara lyfta den här uråldriga tråden igen. "På spåret" är även i höst det allra populäraste tv-programet trots att det nu gått i snart 20 år. För mig är detta helt obegripligt hur det kunnat ha denna poularitet så länge och undrar om det finns några teorier här.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                          Måste bara lyfta den här uråldriga tråden igen. "På spåret" är även i höst det allra populäraste tv-programet trots att det nu gått i snart 20 år. För mig är detta helt obegripligt hur det kunnat ha denna poularitet så länge och undrar om det finns några teorier här.
                          Pga programledaren kanske?
                          -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                            Pga programledaren kanske?
                            Ja det måste vara något sådant. Ändå tycker man det främst borde vara ett folk som attraherade de äldre tittargrupperna men även mmånga unga måste ju titta med sådan siffror.

Comment

Det är ett lättsamt program. Och det är det kul att sitta framför TV'n och försöka lista ut vart dom befinner sig. Jag gillar programmet.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                                Det är ett lättsamt program. Och det är det kul att sitta framför TV'n och försöka lista ut vart dom befinner sig. Jag gillar programmet.
                                Japp, fast när dom kommer till utlandsfrågorna blir det ju skitsvårare
                                -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X