vilka vann?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"På spåret"
Collapse
X
-
Det hoppas jag det gör. Jag gillar programmet.Originally posted by VilleparisisTror ni denna hittills exempellöst framgångsrika serie håller för en omgång till ? Redan innan nya omgången startar kommer kritiken:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...728851,00.html
- Comment
Comment
-
Samtidigt så är serien unik för den är inne på 15 ssäsongen och fortfarande ett av de absolut mest sedda programen. Man har liksom lite svårt att tänka sig en en femtonde omgång av program som BB eller Robinson (eller ligger kanske det och väntar på oss i framtiden).Originally posted by FjällisDet hoppas jag det gör. Jag gillar programmet.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
På spåret är ett underhållningsprogram som passar dom flesta. För visst är det roligt att sitta och försöka lista ut vart i världen tåget befinner sig.Originally posted by VilleparisisSamtidigt så är serien unik för den är inne på 15 ssäsongen och fortfarande ett av de absolut mest sedda programen. Man har liksom lite svårt att tänka sig en en femtonde omgång av program som BB eller Robinson (eller ligger kanske det och väntar på oss i framtiden).

Vågar inte ens försöka gissa mig till om BB eller Robinson överlever 15 år. Finns många saker som plötsligt kan få ett program på fall.
- Comment
Comment
-
Den värsta faran är väl nya trender. Ett program som På spåret är nog tämligen okänsligt för trender och reltativt billigt att producera (åtminstone jämfört med många dokusåpor).Originally posted by FjällisPå spåret är ett underhållningsprogram som passar dom flesta. För visst är det roligt att sitta och försöka lista ut vart i världen tåget befinner sig.
Vågar inte ens försöka gissa mig till om BB eller Robinson överlever 15 år. Finns många saker som plötsligt kan få ett program på fall.
- Comment
Comment
-
Sv: "På spåret"
Måste bara lyfta den här uråldriga tråden igen. "På spåret" är även i höst det allra populäraste tv-programet trots att det nu gått i snart 20 år. För mig är detta helt obegripligt hur det kunnat ha denna poularitet så länge och undrar om det finns några teorier här.
- Comment
Comment
-
Pga programledaren kanske?Originally posted by Villeparisis View PostMåste bara lyfta den här uråldriga tråden igen. "På spåret" är även i höst det allra populäraste tv-programet trots att det nu gått i snart 20 år. För mig är detta helt obegripligt hur det kunnat ha denna poularitet så länge och undrar om det finns några teorier här.

-
- Comment
Comment
-
Ja det måste vara något sådant. Ändå tycker man det främst borde vara ett folk som attraherade de äldre tittargrupperna men även mmånga unga måste ju titta med sådan siffror.Originally posted by TMM View PostPga programledaren kanske?
- Comment
Comment
-
Japp, fast när dom kommer till utlandsfrågorna blir det ju skitsvårareOriginally posted by Fjällis View PostDet är ett lättsamt program. Och det är det kul att sitta framför TV'n och försöka lista ut vart dom befinner sig. Jag gillar programmet.
-
- Comment
Comment

Comment