Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tycker synd om Tone Bekkestad!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mellon
    Precis, den jävla skitkanalen kan fortsätta med att gullegulla med alla ickes-svenskar, och försöka övertyga oss alla om hur bra det är med mångkultur i fred.
    Sååå.. Du gillar inte Tone nu för att hon är en icke-svensk?
    ________
    ____

Comment

Originally posted by Duke
      Sååå.. Du gillar inte Tone nu för att hon är en icke-svensk?
      Du vet vad jag menar med "icke-svensk", så sluta fåna dig.

Comment

Du vet vad jag menar med "icke-svensk", så sluta fåna dig.
        Nej, det gör jag verkligen inte. Är inte Tone ett typexempel på en liten del av "mångkulturen" i Sverige som du kallar det?

Eller menar du nu utländska medborgare?

Eller vilka länder är svenska förutom Sverige och... Norge??
        ________
        ____

Comment

Nej, det gör jag verkligen inte. Är inte Tone ett typexempel på en liten del av "mångkulturen" i Sverige som du kallar det?

Eller menar du nu utländska medborgare?

Eller vilka länder är svenska förutom Sverige och... Norge??
          De flesta länder förutom Långtbortistan.

Comment

De flesta länder förutom långbortistan.
            Du menar "långt borta i stan"
            Nu ska ni inte bli osams om Tone...hon är ju gullig i rutan...jag vill i alla fall ha tillbaks henne där

Comment

Originally posted by Millou
              Du menar "långt borta i stan"
              Nu ska ni inte bli osams om Tone...hon är ju gullig i rutan...jag vill i alla fall ha tillbaks henne där
              Absolut

Ja, Tone vill vi se mer av. Jag gillar henne skarpt

Comment

Absolut

Ja, Tone vill vi se mer av. Jag gillar henne skarpt
                Härligt Mellon, gissade nästan de

Comment

Skenheliga 4:an

Meteorologen Anders Nylund chockade tv-tittarna när han presenterade dagens väder iklädd endast badshorts.
                  - Om han kommer undan med det är det bara för att han är man, säger sportkrönikören Patrik Ekwall.
                  http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...852526,00.html

Det är alltså helt ok enligt 4:an att en man presenterar vädret iklädd endast badshorts, men om en kvinna visar pyttelite av brösten i en tidning så hotas genast trovärdigheten.

4:an, hyckleriets högborg!

Comment

Säga vad man vill om Tone.. Men det har blivit klart bättre väder sedan hon fick sparken..
                    ________
                    ____

Comment

Hon har ju tur med vädret om hon nu är ledig..men sparken fick hon väl inte ...från rutan bara eller?

Comment

Originally posted by Millan
                        Hon har ju tur med vädret om hon nu är ledig..men sparken fick hon väl inte ...från rutan bara eller?
                        Aha , det var alltså avsikligt gjort från första början. Bara för att få vara ledig nu när det är fint väder.
                        Så smart.
                        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by Millan
                          Nja, jag vetefasen vad de gjorde iofs.. De brukar ju köra egna företagare med olika kontrakt mot kanalerna (och vid fåtal tillfällen mot produktionsbolag). Har ingen aning om hon var anställd på 4:an eller hur de löst det och vad som gäller för henne nu.. Men efter alla skriverier så lär väl det inte gå någon nöd på henne iaf..

Folket gillar ju henne.. Man hör knappt vad hon säger men hon ser glad ut och norskan är ju upplyftande som språk. + Att hon viker ut sig. Hon kan ju alltid vinna nästa omgång av Big Brother om inte annat...

Vädret har ju som sagt klarat sig bra utan henne, är ju soligt och varmt som aldrig förr..
                          ________
                          ____

Comment

Originally posted by gason
                            Aha , det var alltså avsikligt gjort från första början. Bara för att få vara ledig nu när det är fint väder.
                            Så smart.
                            Utvik tyckte då inte jag att det var en snygg brud som visade att det kommer bli varmare framöver, så av med kavajen ungefär...hon skötte ju bara sitt jobb

Comment

Men Pepe är ju bara Sportjournalist och då går det bra - Men Gud nåde honom om han ens vore i närheten av att vara Meterolog
                              Gud nåde honom om han ens var i närheten av att vara kvinna. Då hade det blivit liv i luckan skulle jag tro. Det är alltid lättare att bli lösaktig när man är kvinna eller hur?

Comment

Nja, jag vetefasen vad de gjorde iofs.. De brukar ju köra egna företagare med olika kontrakt mot kanalerna (och vid fåtal tillfällen mot produktionsbolag). Har ingen aning om hon var anställd på 4:an eller hur de löst det och vad som gäller för henne nu.. Men efter alla skriverier så lär väl det inte gå någon nöd på henne iaf..

Folket gillar ju henne.. Man hör knappt vad hon säger men hon ser glad ut och norskan är ju upplyftande som språk. + Att hon viker ut sig. Hon kan ju alltid vinna nästa omgång av Big Brother om inte annat...

Vädret har ju som sagt klarat sig bra utan henne, är ju soligt och varmt som aldrig förr..
                                Hon gör progooognoooseeer nu förstår du väl. Inte blev hon arbetsfri, det är bara rutan som blev befriad. Men förresten, hade hon rutor på magen eller, nån som minns?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X