Unan1mous
Collapse
X
-
Sv: Unan1mous
Jäklar, nu missade jag det.
Fast ingen större skada skedd, jag såg förra avsnittet det räckte.
Som det redan har sagts här så verkar det vara väldigt regiserat.
Ointressant helt enkelt.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Å jag som sa till mig själv. - Nej, det där ska jag inte fortsätta att titta på, tittade iaf
Prästen Kelly lämnade och vinstsumman halverades.
Det blev nytt prat om vem som skulle vinna pengarna och det psyksjuke Richard som då togs in i spelet igen fick prata för sin sak. Övriga är trötta på honom eftersom han verkar tycka så synd om sig själv. Jo, han framställs som en "mig-är-det-verkligen-synd-om-människa".
Min känsla av att allt är uppgjort i förväg håller i sig. Det är ett ganska löjligt program. Idén i sig är bra - säger man konceptet eller?
En svensk version på det här utan att allt är planlagt skulle kunna vara en bra ersättning för BB. Ska inte snyfta mer om BB nu ...
Jag förstår också varför så många missar detta program. Det är slut på en gång det börjat.
Comment
-
Jamen det verkar som om dom suttit därnere i flera månader och så är det tydligen bara tre dagar som jag fattar det...
Konstigt upplägg men snygg interiör. Den kunde dom tagit med sig i BB-huset. Inget mer jams där utan en dataröst eller nåt i månaderna tre. Förr gick folk pga av pressen men nu får dom psykologhjälp och hejarramsor i bikten så att dom ska stanna. Det borde inte få vara någon överläggning med BB-folket öht.
När börjar det nu igen?
[SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag- Quote
Comment
-
Jag håller med dig. Det verkar som de varit där så himla länge och i och med det så får man känslan av hur uppgjort det är.Jamen det verkar som om dom suttit därnere i flera månader och så är det tydligen bara tre dagar som jag fattar det...
Konstigt upplägg men snygg interiör. Den kunde dom tagit med sig i BB-huset. Inget mer jams där utan en dataröst eller nåt i månaderna tre. Förr gick folk pga av pressen men nu får dom psykologhjälp och hejarramsor i bikten så att dom ska stanna. Det borde inte få vara någon överläggning med BB-folket öht.
När börjar det nu igen?
Vad det gäller BB: Jaaa, mera hårda bud där. Har varit för slappt senaste åren. Mycket joll och jams.- Quote
Comment
-
Comment
-
Jag vet inte vad jag ska svara nu. Vet inte om du är allvarlig eller skojar.
Det var slappt i år om man ser till hur mycket matpengar de hade hela tiden. De fick väl aldrig tävla och sätta dem på spel heller.
Det saknade jag från - 06. Det var inget större tjafts om mat.- Quote
Comment

)
Comment