Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken film såg du sist?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mr. and Mrs. Smith

Såg jag på med Nova den va okej lite annorlunda än vad jag föreställt mig men sevärd.

Comment

• Den senaste filmen jag såg var Lilja 4-ever, nu i helgen. Ingen ny film...men det tog mig ett tag innan jag "vågade" titta på den. Inte speciellt upplyftande men ruskigt bra.

Comment

• Världarnas krig. Okej film med ett dåligt slut. Jag gör den "Sessan"...
        Av fem möjliga får den två stjärnor :-P

Comment

• Originally posted by Alex
          Världarnas krig. Okej film med ett dåligt slut. Jag gör den "Sessan"...
          Av fem möjliga får den två stjärnor :-P
          va inte mer än 2 stjärnor
          Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

• efter att ha sett trailern så fattade man vad som skulle ske. men okej den får två och en halv stjärna då

Comment

• Mr. & Mrs. Smith såg jag idag, den får 3 stjärnor, motivering: orka!

Comment

• Rancid

Handling:

FörfattareniJames Hayson hankar sigifram på udda skrivjobb.iPå en klassåterträff möterihan vänner och fienderifrån det förflutna, människorisom plötsligt har hansiliv i sina händer.iSkuldsatt och desillusionerad drasiHayson in i enimardrömslik mordhistoria.

Rancid är enithriller som utspelar sigiunder en natt iiNew York. 2004

Riktigt bra film

Comment

• 2 mycke bra filmer!

Handling:

Näripolisen står maktlös ringeride till S.W.A.T. (SpecialiWeapons and Tactics)! Oscar®-nomineradeiSamuel L. Jackson (1995,ibästabiroll, "Pulp Fiction") ochistorstjärnan Colin Farrell iirollerna som två spydigaioch luttrade veteraner medirappa tungor. De slårisig samman med ettipar kaxiga rookies (MichelleiRodriguez och LL CooliJ) för att bildaidet mest skoningslösa, menieffektiva, S.W.A.T.-teamet någonsin. Derasiförsta uppdrag: transportera eniinternationellt ledande knarkhandlare tillifängelset - efter attihan har erbjudit 100imiljoner dollar till denisom kan hjälpa honomiatt fly! Följ mediL.A.:s elitstyrka på ettigastkramande, högoktanigt actionäventyr.

Handling:

MinorityiReport utspelar sig iiett futuristiskt samhälle däribrottslingar blir arresterade ochidömda innan de begåttiett brott. Under sexiår har Washington D.C.ivarit befriat från morditack vare extrem teknologiisom identifierar mördarna.

När chefeniför den brottsförebyggande enheteni(Cruise) själv utpekas iiett framtida mord harihan bara 36 timmaripå sig att upptäckaivem som gillrat fällanieller själv falla offeriför det "perfekta" systemihan varit med omiatt skapat.

Två av Hollywoodsistörsta samarbetar när TomiCruise spelar huvudrollen iioch Steven Spielberg regisserariMINORITY REPORT. Filmen äribaserad på en berättelseiav den berömde scienceifiction-författaren Philip K. Dick.iI övriga roller serivi Peter Stormare, Maxivon Sydow, Colin Farrell.i

Comment

• Såg nån film på nervägen till grekland på flyget kommer inte ihåg vilken det var men den var bra i alla fall. 4/5 stjärnor.

Nu på hemvägen såg jag "Wimbledon". en komedi om två tennisspelare, även den får 4/5

Comment

• ok alex det hjälper mig verkligen, jag vill ju se den om den var så bra

Jag var och såg wedding crashers ikväll den var ju lite förutsägbar men den hade sina roliga stunder! Irriterade mig mest på några småtjejer som satt och störde folk med flit, kan dom inte hyra en film istället då

Sen såg jag a lot like love häromdan, den var också lite förutsägbar, men det är väl så det är med många liknande filmer, men den var bra ändå! speciellt en scen så skrattade jag så jag kiknade iaf Är asdålig på att sätta betyg så det får vara bra så

sen så såg jag ju dagboken (the notebook) igen med min systerdotter och hon älskade den också! den får iaf 5/5
                      sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Lover
                        ok alex det hjälper mig verkligen, jag vill ju se den om den var så bra

Jag var och såg wedding crashers ikväll den var ju lite förutsägbar men den hade sina roliga stunder! Irriterade mig mest på några småtjejer som satt och störde folk med flit, kan dom inte hyra en film istället då

Sen såg jag a lot like love häromdan, den var också lite förutsägbar, men det är väl så det är med många liknande filmer, men den var bra ändå! speciellt en scen så skrattade jag så jag kiknade iaf Är asdålig på att sätta betyg så det får vara bra så

sen så såg jag ju dagboken (the notebook) igen med min systerdotter och hon älskade den också! den får iaf 5/5
                        Vilken syster då

Comment

• Originally posted by alice
                          Vilken syster då
                          ja jag har ju så många att välja bland! :razz:
                          sigpic__________________

Comment

• den var bra och rolig!!

Comment

• Originally posted by Lover
                              ok alex det hjälper mig verkligen, jag vill ju se den om den var så bra
                              Shall we dance? hette den! :-D

Comment

• Originally posted by Alex
                                Shall we dance? hette den! :-D
                                aha ok den har jag tänkt att se! Tackar
                                sigpic__________________

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X