Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken film såg du sist?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Icelander
    hehe misstänkte det en helt suverän film med honom.. men vette fan om hans bästa film inte var POTC
    Jo POTC är bland dom bästa helt klart
    Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

• Originally posted by Lover
      att du klarar av att hålla dig skulle bli galen STARKT!!
      haha jo jag klarar mej har fler filmer med han om jag får abstinens

Comment

• Mycke bra!! Action... Bruce Willis helt underbar

Comment

• ´

skitbra!!! Älskar dom filmerna

Comment

• Sandra

De här två sista filmerna du rekommenderade, är det filmer som finns på dvd nu eller? En annan är ju inte ute i biosvängen så ofta, så.. He he, eller vänta förresten, tror det stod 'dvd' på ena
            http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
              De här två sista filmerna du rekommenderade, är det filmer som finns på dvd nu eller? En annan är ju inte ute i biosvängen så ofta, så.. He he, eller vänta förresten, tror det stod 'dvd' på ena
              *ähum* Stod visst på båda..
              http://cherinne.blogg.se/

Comment

• hihi jepp d är båda ute på DVD

Comment

• I går såg jag 'Allt om min mamma' på teve.

På bio var jag senast 1984 och såg då 'En officer och en gentleman' och sen dess har jag fan inte vågat gå på bio, snacka om useldålig film. Detta är sant. Jag har faktiskt inte varit på bio sen dess. Är jag en relik?

Comment

• Originally posted by Bria
                    I går såg jag 'Allt om min mamma' på teve.

På bio var jag senast 1984 och såg då 'En officer och en gentleman' och sen dess har jag fan inte vågat gå på bio, snacka om useldålig film. Detta är sant. Jag har faktiskt inte varit på bio sen dess. Är jag en relik?
                    1984

Comment

• Älskar denna film

Comment

• Idag har jag sett en film som heter Silvermannen som jag köpte på Willys. Se den inte. Köp den inte.
                        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

• I dagarna har jag sett på 2 filmer.

Den ena heter Wedding Crashers och handlar om två män (Owen Wilson och Vince Vaughn) som vägrar bli vuxna. Dom ägnar sig åt att bluffa sig in på bröllop för att efter vigseln lura till sig "knüll" av brudens väninnor. Ett bröllop blir dock inte som dom avsett och situationskomiksituationerna avlöser varandra med jämna mellanrum

Ja ger den 4 gapskratt av fem möjliga ( / )

Den andra filmen heter Danny the Dog och handlar om Jet Lee. Han blir tillfångatagen av en gangster som liten och uppfostrades av denne till att bli hans hund. Efter en krock tror Danny att han är den enda överlevande. Han träffar då pianostämmaren Morgan Freeman som är blind. Han tar hand om Danny och lär honom att få kontakt med sina gammla minnen, känslor och jag igen.

En helt klart sevärd film som inte alls är som Jet Lees vanliga actionfilmer. jag ger den 3/5.
                          Last edited by Mellon; 2005-10-27, 19:42.

Comment

• skitfilm... Depp är me men bara i typ 10 min. Den var ändå kass!

Comment

• Originally posted by Sandra

skitfilm... Depp är me men bara i typ 10 min. Den var ändå kass!
                              Är det den filmen om den Cubanske författaren som är homosexuell? Depp spelar en liten roll i den som fängelsechef, samt en transvestit med ett stort anus där det får plats massor. Han kan därför smuggla massor av saker mellan avdelningarna på fängelset. Om det är den så har jag sett den och tyckte att den var helt ok. En tänkvärd film helt enkelt.

Comment

• Originally posted by Mellon
                                Är det den filmen om den Cubanske författaren som är homosexuell? Depp spelar en liten roll i den som fängelsechef, samt en transvestit med ett stort anus där det får plats massor. Han kan därför smuggla massor av saker mellan avdelningarna på fängelset. Om det är den så har jag sett den och tyckte att den var helt ok. En tänkvärd film helt enkelt.
                                ja just det, den är det... smaken e som baken

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X