Shit vad jag fastnat nu då för skit programmet Idol..Har en favorit,då så klart..Johan Palm..Han är ett riktigt Idol ämne,liksom Kevin,men Kevin faller liksom inte riktigt mig på läppen,alls,men står det mellan honom å någon av tjejerna förutom Yasmina så får självklart han min röst,tyvärr har de som vanligt gallrat bort tjejer med Idol ämnet i sig och bara satsat på bra röst,dvs satsat på artist,inte Idol..Kanske dax att byta namn på tv programmet??
För idag verkar de inte plocka fram Idol ämnen utan bara artister..
Trist...
Ja ja jag har ju en favvo till då,Lars..Men eftersom han e långt ifrån en Idol och aldrig kommer bli en Idol kommer jag inte rösta på honom,inte i detta program..Men däremot kommer jag vänta på hans CD..
Känns det inte som att de borde lägga ner Idol nu efter femte säsongen? Att det räcker?
Ger tummen upp för Bert Karlsson som insåg att man ska sluta med ett program när det e på topp..Fame Factory..
Så..Heja Lilla Idol ämnet Johan..
För idag verkar de inte plocka fram Idol ämnen utan bara artister..
Trist...
Ja ja jag har ju en favvo till då,Lars..Men eftersom han e långt ifrån en Idol och aldrig kommer bli en Idol kommer jag inte rösta på honom,inte i detta program..Men däremot kommer jag vänta på hans CD..

Känns det inte som att de borde lägga ner Idol nu efter femte säsongen? Att det räcker?
Ger tummen upp för Bert Karlsson som insåg att man ska sluta med ett program när det e på topp..Fame Factory..

Så..Heja Lilla Idol ämnet Johan..

Comment