Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virusskydd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Virusskydd

Finns här någon mer än jag som inte kan ta emot mp 3 låtar för att virusprogrammet stoppar dom ? Jag använder McAfee.. och det ska inte stoppa..men gör det ändå. Kan det vara msn som lagt in ett skydd mot just Mp 3 låtar..

Originally posted by Fjällis
    Finns här någon mer än jag som inte kan ta emot mp 3 låtar för att virusprogrammet stoppar dom ? Jag använder McAfee.. och det ska inte stoppa..men gör det ändå. Kan det vara msn som lagt in ett skydd mot just Mp 3 låtar..

MSN blockerar precis allt som folk skickar till mig, iofs, men det är ju MSN.. Och det vet vi ju hur det är med MS produkter... Är det MSN du har problem med?
    -

Comment

Originally posted by TMM
      MSN blockerar precis allt som folk skickar till mig, iofs, men det är ju MSN.. Och det vet vi ju hur det är med MS produkter... Är det MSN du har problem med?
      Det är att ta emot låtar via msn jag har problem med. Det hade jag inte förut.. på gamla datorn... Foton kan ´jag ta emot men inte musik...

Comment

Hehe, ser att du som sann data intresserad ogillar micro$oft.

Hoppas folk får upp ögonen när "windows vista" kommer om vem som verkligen äger din burk. DU eller micro$oft med bihang

Originally posted by TMM

Comment

Det är att ta emot låtar via msn jag har problem med. Det hade jag inte förut.. på gamla datorn... Foton kan ´jag ta emot men inte musik...

... för att MSN blockerar filer man hämtar. Jo, faktiskt, det tycker jag är himla supersmart. För jag menar, blockeras dom.... VAF--N ska man då HA filöverföringar till?!
          -

Comment

Originally posted by TMM
            ... för att MSN blockerar filer man hämtar. Jo, faktiskt, det tycker jag är himla supersmart. För jag menar, blockeras dom.... VAF--N ska man då HA filöverföringar till?!
            Enligt M$... skicka bilder? M$ har juh dessutom sitt eget ljudformat som konkurrerar med mp3.. kanske därför dom blockat mp3 nu?

och så skyller dom på virussmittorisk.. bah

Comment

Men andra kan ta emot musik via msn, varför inte jag. Är det windows som har nån form av block..Jag har ju alltid kunnat ta emot..men inte nu.
              Jag har inget ibockat som inte ska vara det. Vare sig på men eller McAfee..
              Får lite hjälp ikväll, så jag hoppas det ordnar sig.

Comment

Men andra kan ta emot musik via msn, varför inte jag. Är det windows som har nån form av block..Jag har ju alltid kunnat ta emot..men inte nu.
                Jag har inget ibockat som inte ska vara det. Vare sig på men eller McAfee..
                Får lite hjälp ikväll, så jag hoppas det ordnar sig.
                kan det vara pga ny version av msn?

Comment

Originally posted by Icelander
                  kan det vara pga ny version av msn?

Nej..tror inte jag för vi har samma version och jag kan ta emot musik...men jag tror det är virus o brandväggen hennes som blockar på
                  någe vis...men jag bara tror

Comment

Denna dator är helt könstig..Fattar inte, den blockar även om jag stänger av virusprogrammet..

Comment

Denna dator är helt könstig..Fattar inte, den blockar även om jag stänger av virusprogrammet..
                      Kolla brandväggen då?

Du har inte uppdaterat Messenger på sistone då?

Jag gjorde det häromdagen och det slutade med att jag inte ens kunde skicka meddelande till alla.

Comment

Originally posted by TequilaLady
                        Kolla brandväggen då?

Du har inte uppdaterat Messenger på sistone då?

Jag gjorde det häromdagen och det slutade med att jag inte ens kunde skicka meddelande till alla.
                        Inget i brandväggen heller.. Jag köpte ny dator för ca. en mån. sen och installerade då MSN 7,5.. Hade Norton då och kom inte in på vare sig mail eller MSN.. Bytte till McAfee virus/brandvägg. Nånting stoppar upp allt utom bilder.. Men vad

Comment

Jag har aldrig gillat McAfee....är nu mera en mycket nöjd PANDA kund. Dem rekomenderar jag varmt (har med andra ord inga som helst problem med att ta emot mp3).

Comment

Inget i brandväggen heller.. Jag köpte ny dator för ca. en mån. sen och installerade då MSN 7,5.. Hade Norton då och kom inte in på vare sig mail eller MSN.. Bytte till McAfee virus/brandvägg. Nånting stoppar upp allt utom bilder.. Men vad
                            Jag uppdaterade just till 7.5 häromdagen och det funkade jättebra i några dagar, sedan la den av, mer eller mindre.

Vissa fick mina mess och andra inte.

Testa att gå tillbaka till sjuan!

Comment

Originally posted by LeCot
                              Jag har aldrig gillat McAfee....är nu mera en mycket nöjd PANDA kund. Dem rekomenderar jag varmt (har med andra ord inga som helst problem med att ta emot mp3).
                              Jag har aldrig haft det innan. Hade AVG tidigare, som alla säger är bra. Men jag hade iaf virus på tre ställen efter ett tag. Panda har jag hört talas om, men inte provat..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X