Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wow

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wow

Har vi nån som lirar WOW här?

Originally posted by Tronic
    Har vi nån som lirar WOW här?

Jag försökte få tag på en 7-dagars trial, men jag lyckades inte så bra. Skulle väldigt gärna testa det nämligen..
    -

Comment

Jag kommer nog gå från PE till WOW iaf av flera olika anledningar men 1 är även om jag inga kontanter har kan jag spela om jag betalat för den månaden har du inga pengar i PE inget roligt att spela.

fick en 10 dagar trial av en kompis igår suttit med WOW nåra timmar & kommer ägna mig åt det under 10 dagar iaf ..

Comment

vad är det, världarnas krig?
        sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
          vad är det, världarnas krig?
          World of Warcraft. MMORPG - Online-rollspel. Sägs vara väldigt kul att spela, men jag har fortfarande inte fått den äran att testa det
          -

Comment

heheh

Jag lirar WoW har typ 3 chars nästan maxat ;D
            men spela Lineage 2 numera ocg flyFF
            "Peace is but a shadow of death, desparate to forget it's painful past."

Comment

Tjena! ja, här har vi iaf en trogen wow-spelare (realm: Neptulon, alliance)

satt och spelade med det nya gillet hela natten nästan

Comment

jaha då vart de snart dags att sussa sängen då.. har lirat wow hela helgen (nästan) level 15 är jag nu..

min karaktär heter Mesis tjoa om ni stöter på mig ha det bra..

Comment

jaha då vart de snart dags att sussa sängen då.. har lirat wow hela helgen (nästan) level 15 är jag nu..

min karaktär heter Mesis tjoa om ni stöter på mig ha det bra..
                  hehe någon aning om vilken realm du är på och vilken sida? vore störtskönt om du råkade befinna dig på neptulon som alliance.. då skulle Mesis lätt stöta på Mysticro en gång eller 2, förresten, om det finns fler på forumet som har funderat på att införskaffa wow, så har även jag 10dagars gratis att ge till någon

Comment

Originally posted by Icelander
                    hehe någon aning om vilken realm du är på och vilken sida? vore störtskönt om du råkade befinna dig på neptulon som alliance.. då skulle Mesis lätt stöta på Mysticro en gång eller 2, förresten, om det finns fler på forumet som har funderat på att införskaffa wow, så har även jag 10dagars gratis att ge till någon
                    realm??

Jag är i Auberdine just nu men skall dra mot wetlands vidare mot (troligen)ironforge.

Jag tillhör alliance (tror jag iaf) jag är ingen horde iaf.

Nightelf warrior
                    skinning
                    herbs

just nu testar jag ju så mycket som möjligt troligen köper jag spelet men vet ej om jag skall ta abbonemang el kort.

Comment

realm??

Jag är i Auberdine just nu men skall dra mot wetlands vidare mot (troligen)ironforge.

Jag tillhör alliance (tror jag iaf) jag är ingen horde iaf.

Nightelf warrior
                      skinning
                      herbs

just nu testar jag ju så mycket som möjligt troligen köper jag spelet men vet ej om jag skall ta abbonemang el kort.
                      formulerar om frågan.. vid inloggning, vad står det mellan knapparna "Terms of use" och "quit"

Comment

Så.. för att locka ännu mer ska jag nu visa två bilder på min nuvarande karaktär..
                        Detta är en bild på när jag precis börjat spela

Myst1.JPG
                        Och detta är en bild från igårkväll
                        Myst2.JPG

Comment

formulerar om frågan.. vid inloggning, vad står det mellan knapparna "Terms of use" och "quit"

laughin skull

polarn som gav mig de 10 dagarna spelar på den servern så jag tog den med.

woohoo levlade idag igen **16**

bytte även

skinning & herbing mot

minig & blacksmith

vill testa det också ju!

first aid har jag kvar som andra val.

har nåra bilder med
                          Attached Files

Comment

laughin skull

polarn som gav mig de 10 dagarna spelar på den servern så jag tog den med.

woohoo levlade idag igen **16**

bytte även

skinning & herbing mot

minig & blacksmith

vill testa det också ju!

first aid har jag kvar som andra val.

har nåra bilder med
                            Det finns vissa professions som du ALLTID kan ha, fishing, first aid och cooking är dom 3.. testa på fiske lite.. skitkul

sedan blev jag nu nyfiken på om jag kan levla ikapp dig om jag börjar imorrn efter jobbet

tycker även att du ska läsa lite på http://wow-europe.com där finns MYCKET tips och annat smått o gått

Comment

Det finns vissa professions som du ALLTID kan ha, fishing, first aid och cooking är dom 3.. testa på fiske lite.. skitkul

sedan blev jag nu nyfiken på om jag kan levla ikapp dig om jag börjar imorrn efter jobbet

tycker även att du ska läsa lite på http://wow-europe.com där finns MYCKET tips och annat smått o gått
                              får testa den men brukar använda http://www.thottbot.com/ måste ju regga sig på andra ställen för att kunna se allt ju!!

har ju nåra quester jag behövde hjälp med gick dit så nu e det några mindre..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X