Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wow

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

l. 6......

Comment

Just nu övar jag bara upp mina skills i olika vapen har börjat med 2 hands yxa skall fortsätta med mace senare idag.

är i ironforge men skall dra antingen mot loch mode el westfalls vet inte riktigt polarn snackar om att vi skall göra (deadmines *guest*) så jag får se.

Kul är det iaf

Comment

phuu fick lite hjälp av polaen & han polare igår de är alla lev 35-45 då går de snabbt när di dödar hehehe har en ny bild på mig tog den igår nu är jag level 19
        Attached Files

Comment

Det har nu gått mer än 10 dar sen du fick ditt guestpass Tronic, hur gick det.. förlängde du din prenumeration?

Kommer nog att levla min karaktär på din server snart.. när det blivit lite lugnare med våra Molten Core-raider och så.. ganska mycket med det nu

aja.. hoppas du fortsätter spela, kommer längre fram posta fler bilder på mitt spelande som l. 60 så du får något att längta efter

tills dess: http://wow.allakhazam.com

Där har du det mesta som kan vara till hjälp för en l. 25 som du (för du är väl c:a l. 25 nu va? )

Comment

Hmm, säg att man lyckas få till en prenumeration... Hur får man tag på spelet? Det måste väl ändå vara gratis att hämta ner, så som Anarchy Online var, eftersom dom kör månadsbetalning?
            -

Comment

av någon dum anledning har dom tagit bort det för tankning officiellt, men ja det finns en gammal beta att tanka hem och den går att uppgradera till senaste utan problem

Men det gäller enbart för gäster, tror jag.. vet inte hur det fungerar efter det.. för när man köper spelet får man en prenumerationsnyckel med spelet

Tronic kanske vet?

Comment

Originally posted by Icelander
                Det har nu gått mer än 10 dar sen du fick ditt guestpass Tronic, hur gick det.. förlängde du din prenumeration?

Kommer nog att levla min karaktär på din server snart.. när det blivit lite lugnare med våra Molten Core-raider och så.. ganska mycket med det nu

aja.. hoppas du fortsätter spela, kommer längre fram posta fler bilder på mitt spelande som l. 60 så du får något att längta efter

tills dess: http://wow.allakhazam.com

Där har du det mesta som kan vara till hjälp för en l. 25 som du (för du är väl c:a l. 25 nu va? )
                köpte spelet 30 dagar free pass nu levlat till 21

Comment

av någon dum anledning har dom tagit bort det för tankning officiellt, men ja det finns en gammal beta att tanka hem och den går att uppgradera till senaste utan problem

Men det gäller enbart för gäster, tror jag.. vet inte hur det fungerar efter det.. för när man köper spelet får man en prenumerationsnyckel med spelet

Tronic kanske vet?
                  vad??

hur man får spelet det som stod på deras sajt när vi fixade va att jag fick ju installera polarens spel på min dator sedan skriver man in freetrial nyckeln som gäller i 10 dagar efter 10 dagar får du ju köpa spelet & då gå till manage account på wow-erupe (sajt som suger) o skriva in nyckeln poff 30 dagar free trial..

man behöver nån form av kreditkort har jag för mig iaf även om de bara är fr freetrailen så fick jag fylla i kontonummer.

så har man inte spelet men någon gett dej en freetrial låna det av nån el ladda hem det.

Comment

Tomte-ALERT!!

JA! dags att klä ut sig till tomte, baka pepparkakor och ge mjölk till tomten!!

Om en nightelf som Tronic inte tagit sig till Ironforge ännu är det hög tid att göra det.. eller oavsett vilken level du är.. TA DIG TILL IRONFORGE!

massa kul julaktiviteter där, bl.a kan man klä ut sig till en gnometomte precis utanför

detta gäller from idag och en vecka frammåt så have fun! och sen kan du återgå till ditt gamla questande

Comment

JA! dags att klä ut sig till tomte, baka pepparkakor och ge mjölk till tomten!!

Om en nightelf som Tronic inte tagit sig till Ironforge ännu är det hög tid att göra det.. eller oavsett vilken level du är.. TA DIG TILL IRONFORGE!

massa kul julaktiviteter där, bl.a kan man klä ut sig till en gnometomte precis utanför

detta gäller from idag och en vecka frammåt så have fun! och sen kan du återgå till ditt gamla questande
                      level 22 är i ironforge ofta

Comment

Fler bilder av Mysticro

Här får ni en bild på hur en melee klass står på avstånd och skjuter på onyxia.. (vi fick inte slå, för det skulle innebära att vi snodde aggro)
                        Myst3.jpg

EDIT: slänger in en bild på Myst utklädd till tomte också

Santamyst.jpg
                        Last edited by Icelander; 2005-12-17, 18:48.

Comment

Så.. alla goda vänner och alla wow-fanatiker nu har jag ännu mer att bjuda på

dels min profil

dels en bild från ikväll som jag tror att Tronic kan komma att njuta av

MystvsRag.jpg

ps. nej, vi fick honom aldrig (det är för övrigt den svåraste bossen i spelet )

Comment

Rapport

har skapat ytterliggare några char några har jag inte lirat på alls kanske bara levlat 5-10 el nått men jag har 2 st som jag lirar med.

warrior: 40

bara tänker väl nån nu men jupp jag slutade spela på den vid 35 & gjorde 1 ny char som jag lirat på en del.

Druid 28

ganska kul faktist men jobbigt för alla tror att jag ska va deras healer jämt & ständigt BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ visst kan heala men jag vill ju va mer i fighten så jag sattsar på feral då får jag inte mycke i restor talent.

nåja roligt e de iaf fast sedan jag nådde lev 40 med min warrior så grindar jag bara & skall fortsätta grinda tills jag fixat 72 G har ca: 22G köpte lite plate armor hehe.

just de 72 Gulden skall jag köpa en kissemisse för hehe stooooor kissemisse som jag kan rida på.

blev inget grindat i mån el tis för i mån blev jag indragen i ett krig 107 HK NICE & igår så vart ja trött för har inte hittat något bra grindarställe tänkte ju grinda vid southshore el alterac men eftersom det va där kriget låg så raidar ju horde SS hela tiden nu jobbigt att gå någonstanns då om man blir dödad hela tiden.

idag hoppas jag att ja skall kunna grinda lite iaf får se om jag drar till antingen SS el SV beror väl på vilka som är online men grinda måste jag just nu e inte xp någon betydelse för mig...

JUST GIVE ME GOLD!!!

Comment

Originally posted by Tronic
                              Rapport

Jag har fortfarande inte lyckats ta till mig spelet, och framförallt inte fått möjlighet att testa det... Fast det kanske är likabra det, annars kanske ni aldrig mer ser mig?
                              -

Comment

Originally posted by TMM
                                Jag har fortfarande inte lyckats ta till mig spelet, och framförallt inte fått möjlighet att testa det... Fast det kanske är likabra det, annars kanske ni aldrig mer ser mig?
                                Mer skärmdumpar!!! Har funderat länge på att börja spela. Finns det någon möjlighet att man kan testa i 10 dagar eller så?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X