Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wow

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Alex
    Mer skärmdumpar!!! Har funderat länge på att börja spela. Finns det någon möjlighet att man kan testa i 10 dagar eller så?
    japp om du känner nån som har köpt spelet nyligen el har ändå fått chansen att ge bort 10 dagars period..

inga skärmdumpar på denna sajt men mycke annat ang sakerna + tips/svar för quester http://www.thottbot.com/

http://www.wow-europe.com/en/ sajten du reggar dig på

Comment

oooh glömde säga jag har äntligen köpt mig en kissekatt nu vit-randig sak jättegullig e den hehehehehehe

Comment

Originally posted by Tronic
        japp om du känner nån som har köpt spelet nyligen el har ändå fått chansen att ge bort 10 dagars period..

inga skärmdumpar på denna sajt men mycke annat ang sakerna + tips/svar för quester http://www.thottbot.com/

http://www.wow-europe.com/en/ sajten du reggar dig på
        Jopp, fick reda på den infon igår hehe. Verkar kul. Mysigt att du skaffat kisse..

Comment

japp bif en bild på big o kissen framför banken i IF
          Attached Files

Comment

Originally posted by Tronic
            japp bif en bild på big o kissen framför banken i IF
            Haha najs, vad heter kissen?

Comment

Originally posted by Alex
              Haha najs, vad heter kissen?
              hmmm striped frostsaber el nått tror ja iaf hehe

Comment

Sv: Wow

vafanken e ja den enda WoW spelaren i Forumvärlden

Comment

hahaha den ligger hpögst upp i denna del men ingen som skrivit i denna del på nästan 1 år..

Comment

Originally posted by Tronic View Post
                    hahaha den ligger hpögst upp i denna del men ingen som skrivit i denna del på nästan 1 år..
                    Bara för att du är Wowkungen ju!
                    -

Comment

Re: Wow

nej nej nej uj

tänk om nån söker på wow kungen (det finns nåra sådana & en är svensk.

grym spelare klarar bossar ensam osv som andra behöver 5-10 man hjälp med

Jag är inte han

Comment

Du får väl nöja dig med att vara Wowkung på tornis. Kanske inte så jätteärorikt med tanke på att du verkar vara ensam om att spela Wow.

Men det behöver du inte tala om när du presenterar dig som "kungen".
                        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Jag är iofs fortfarande intresserad av spelet, med enda nackdelen att man måste betala och sånt...Jag är lite halvt allergisk mot sånt, enbart pga att det är en löpande kostnad månadsvis och jag vet inte från dag till dag när jag har tid. Annars skulle jag absolut kunna tänka mig haka på..
                          -

Comment

Nu har det gått ytterligare 5år, sedan det vart något wow-snack här.
                            Det har hänt extremt mycket med spelet de senaste 5åren.
                            Ta er gärna en titt på eu.battle.net/wow .
                            Är ni sugna på att börja spela? säg till mig, så kan jag fixa en inbjudan till spelet!

Comment

Originally posted by Icelander View Post
                              Nu har det gått ytterligare 5år, sedan det vart något wow-snack här.
                              Det har hänt extremt mycket med spelet de senaste 5åren.
                              Ta er gärna en titt på eu.battle.net/wow .
                              Är ni sugna på att börja spela? säg till mig, så kan jag fixa en inbjudan till spelet!
                              Men hej Icelander! Vad roligt att se dig!

Jag har alltid varit sugen att spela och har kört olika spel i omgångar. Guild wars 2 är det senaste, men jag tror jag har ett wow-konto liggande också. Det är tiden mest som bekymrar mig att jag aldrig får till riktigt
                              -

Comment

Hehe, hade vägarna förbi
                                Det värsta med wow.. och mmo:s öht, är att de är tidskrävande

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X