Announcement

Collapse
No announcement yet.

FlirttrÅden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snowflake
    Åh har ni saknat mig lite Puss på er vad gulliga ni är.

Nä Nova jag har inte sett någon tråd till mig, vart är den? Har ju haft fullt upp med att hänga med vad som har hänt.

Vad tråkig stämning det blev i vår gamla OT-tråd........ och vi som hade så kul *torkar en liten tår* Men Britt-klubben har ju en bra moderator som förstår sig på det där med "flörting"

Vad får man sätta in för bilder här då utan att bli cencurerad? Själv anser jag ju såklart att jag flörtade väldigt sofistikerat och dessutom visade jag mest bilder på små söta djur (sen om andra har snuskig fantasi.......)
    Klart vi har savnet godjenta!!
    Eh..takk for komplimentet!!:razz:
    Jeg skjønner heller ikke HVA som var SÅÅ farlig med de bildene i OT-tråden, men vi kan da jammen ta meg ha det moro andre steder òg vi!!

Comment

Originally posted by Sandra
      Din tråd är i "Vilka är vi"
      Å då måste jag sticka dit och kolla...............
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by Scorpio99
        Ja här blev det jättekonstigt helt plötsligt.....Millou har vi tyvärr inte kvar på forumet.. men vad göra? det var tydligen andra som hade klagat på att vi visade snuskiga bilder i OT-tråden...nu sitter de där med sina smilies...men nu kör vi hårt här så att vi går om OT-tråden i visningar och inlägg
        Jag såg att Millou tagit en paus, fy vad tråkigt, kommer ju att sakna henne ju

Scorpan! Är du ljus eller mörk? Jag har alltid föreställt mig dig som mörk men på ena bilden är du ju ljus och på den andra är du mörk. Oj nu glömde jag att flörta (är ju inne i flörttråden ju) *blink blink*

Kör som vanligt med säker flörting....

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by xx24-7
          Klart vi har savnet godjenta!!
          Eh..takk for komplimentet!!:razz:
          Jeg skjønner heller ikke HVA som var SÅÅ farlig med de bildene i OT-tråden, men vi kan da jammen ta meg ha det moro andre steder òg vi!!
          Ja, skulle dom stänga den här tråden så flyttar vi hem till dig

Comment

Jag såg att Millou tagit en paus, fy vad tråkigt, kommer ju att sakna henne ju

Scorpan! Är du ljus eller mörk? Jag har alltid föreställt mig dig som mörk men på ena bilden är du ju ljus och på den andra är du mörk. Oj nu glömde jag att flörta (är ju inne i flörttråden ju) *blink blink*

Kör som vanligt med säker flörting....

Cendré tror jag det heter......jag var vit hårig när jag föddes...har mörknat med åren....flörtar tebax

Comment

Comment

Cendré tror jag det heter......jag var vit hårig när jag föddes...har mörknat med åren....flörtar tebax
                Du har ljusbrunt hår med andra ord ;-)

Får man sätta in vilka bilder som helst här eller blir dom censurerade? Hmm, jag gör ett försök med att sätta in bilden på min vältränade mus så får jag väl se vad som händer...

Comment

Du har ljusbrunt hår med andra ord ;-)

Får man sätta in vilka bilder som helst här eller blir dom censurerade? Hmm, jag gör ett försök med att sätta in bilden på min vältränade mus så får jag väl se vad som händer...

Var borta ett tag..jag har pratat med min son som för första gången har cycklat utan stödhjul...han var väldigt stolt.....Tycker att din mus är lika vältränad som vanligt,,,,söt är den också I ljumsken

Comment

Var borta ett tag..jag har pratat med min son som för första gången har cycklat utan stödhjul...han var väldigt stolt.....Tycker att din mus är lika vältränad som vanligt,,,,söt är den också I ljumsken
                    Klart han var stolt över det Men Scorpan, snart är det ju september och då får han ju visa dig hur bra han cyklar utan stödhjul (herregud vad tiden går fort)

Är min mus söt i ljumsken?

Comment

Klart han var stolt över det Men Scorpan, snart är det ju september och då får han ju visa dig hur bra han cyklar utan stödhjul (herregud vad tiden går fort)

Är min mus söt i ljumsken?
                      Tokstolle...jag skrev puss i ljumsken Blir tyvärr inget Italien i September....vill inte säga mer här på forumet

Comment

XX! Har du plats för en till vuxen å två buspojkar oxå??
                        :razz:
                        http://cherinne.blogg.se/

Comment

Åå,så moro å høre om sønnen din da!!-Flink gutt!!;-)

Comment

Originally posted by Nova
                            XX! Har du plats för en till vuxen å två buspojkar oxå??
                            :razz:
                            Absolutt!! ;-)

Comment

Originally posted by xx24-7
                              Absolutt!! ;-)
                              Härligt, älskar Norge ju
                              http://cherinne.blogg.se/

Comment

Originally posted by Nova
                                Härligt, älskar Norge ju
                                Og jeg elsker Sverige som har slike koselige mennesker som DEG!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X