Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roliga historier

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roliga historier

Far, kommer vi till himlen med benen först? - Hurså? - Jo igår låg mor med benen rakt upp i luften och skrek: Gud nu kommer jag. -Fast som tur var så låg grannen ovanpå och höll henne

Comment

Bungy-jump.
      - Vad är det för likhet mellan bungy-jump och ett horbesök?
      - Vet ej!
      - Det kostar ungefär lika mycket, är häftigt lika kort tid, och går gummit sönder är det inte roligt längre..!

Comment

Originally posted by Tronic
        http://www.humorbomb.com/CondomAmmunition.html
        Där gick det livat till

Comment

japp

En annorlunda taxa.
          Sexiga Sussie gick på gatan. Normaltaxan för en stund med henne var 500 kronor. Nu tänkte Sussie ändra på taxan. Hon tänkte pröva med att ta betalt per juck. Alltså tio kronor för in, tio kronor för ut, tio kronor för in o.s.v. Så träffade hon sin första kund. Han accepterade den nya betalningsformen. Han stoppade in den och låg sedan helt stilla:
          - Men rör på dig karljävel, morrade Sussie.
          - Kan inte, gnällde kunden, jag har bara tio kronor

Den oerfarne.
          Andreas hade skaffat stadigt sällskap, och nu hade flickan bjudit hem honom till sig, för hennes föräldrar skulle bort över veckoslutet. Enda problemet var att Andreas hade aldrig gjort det förut. Men som den handlingens man han var, gick han till stadens bordell och förklarade sitt problem för bordellmamman. Hon var mycket förstående, så hon sa till honom att han skulle gå ut i skogen och hitta ett träd med ett hål i och öva, sedan skulle han komma tillbaka dagen därpå. Sagt och gjort. Nästa dag kom Andreas tillbaka och han blev visad till en ung men erfaren flicka. Bordellmamman satte sig som vanligt till ro i trappan. Efter en liten stund hörde hon flickan skrika omväxlande med att det smäller i golvet. Hon springer in i rummet där Andreas är och får då se flickan naken jagad av en likaledes naken Andreas. Dunkandet i golvet kom av att Andreas slog med en sopkvast efter flickan.
          - Sluta genast karl, ropar bordellmamman.
          - Vad i hela friden sysslar ni med?
          - Jag måste ju jaga ut ekorrarna först..!

Populäraste hororna.
          Stadens bordellmamma var mån om att tillfredställa sina kunder. Hon hade organiserat sitt hus lite speciellt. På första våningen hade hon f.d sekreterare som var effektiva i sängen. På andra våningen hade hon f.d mannekänger som var extra vackra och på tredje våningen hade hon f.d lärarinnor. Hon märkte snart att de flesta kunderna sökte sig till lärarinnorna på tredje våningen och började undra varför. En dag tillfrågades en kund och han lämnade följande svar:
          - Det vet väl alla hur lärarinnor är... är dom inte nöjda får man göra om det och göra om det tills man kan det ordentligt!!!

9. Olika prisklasser.
          De hade prata länge om det, Jonas och Kalle, och slutligen blev det av. De reste till Stockholm för att uppleva "dåliga fruntimmer". Adress till ett massageinstitut hade de fått och det var dit de ställde stegen. En leende dam mötte dem och förklarade att här fanns allt att få. Prislistan omfattade allting i prisklassen 100 till 2000 kronor.
          - Vi tar det där för 100, sa Jonas och Kalle instämmande.
          Varför herrarna leddes in i ett rum där de uppmanades att hala ned brallorna. Stod där undrande till dess en ung dam uppenbarande sig med en piska och började bearbeta de nakna bakarna. En stund senare stod de ute på gatan och Kalle sa:
          - Det var väl en jäkla tur att vi inte tog det där för 2000... jösses vad stryk vi skulle ha fått.

Comment

En ung kille skulle köpa en födelsedagspresent till sin fästmö och efter mycket
            övervägande beslöt han sig för ett par handskar. Han gick in i en stor affär och köpte ett par. Men i brådskan förväxlades hans paket med ett som innehöll ett par trosor. När han kom hem sände han paketet direkt utan att kolla vad det innehöll. I brevet han skickade med stod det:

”Min egen älskade !!!”

Jag sänder dig denna present för att visa att jag inte har glömt din födelsedag. Jag valde detta för jag tyckte du behövde dom. Jag har nämligen aldrig sett att du haft några på dig när vi har träffats. Jag kunde ha fått med knappar, men tycket det var mera praktiskt utan. Särskilt om det skulle vara bråttom att ta av dem. Jag var lite tveksam om färgen, men biträdet visade mig ett par som hon hade haft på sig i tre veckor och de verkade inte ens smutsiga. Jag önskar att jag kunde vara hos dig och hjälpa dig första gången du tar på dig dom. Det skulle göras på ett speciellt sätt. Det råder ju inget tvivel om att andra händer kommer att vara i beröring med dem innan jag träffar dig. Men jag hoppas att du tänker på mig varje gång du tar dom på dig. Jag visste inte vilken storlek du har men biträdet var någorlunda i din storlek så jag fick henne att prova dom. Dom klädde henne förträfligt. De töjer sig när du använt dem några gånger. Kom ihåg att alltid blåsa i dom när du tar av dig dem annars kan det lätt bli fuktigt invändigt. Behåll dem gärna på när du tvättar dem annars krymper de lätt. Jag hoppas du tar emot dom med samma anda som de är givna och jag hoppas du har dem på dig nästa gång vi träffas. Det var sant. Expediten sa att det var högst modernt att gå med dem öppna och låta framsidan hänga ner. Nu längtar jag och gläder mig att få kyssa baksidan på dem så fort vi träffas !

Kära hälsningar
            din egen EGON

Comment

Originally posted by Fjälltjejen
              övervägande beslöt han sig för ett par handskar. Han gick in i en stor affär och köpte ett par. Men i brådskan förväxlades hans paket med ett som innehöll ett par trosor. När han kom hem sände han paketet direkt utan att kolla vad det innehöll. I brevet han skickade med stod det:

”Min egen älskade !!!”

Jag sänder dig denna present för att visa att jag inte har glömt din födelsedag. Jag valde detta för jag tyckte du behövde dom. Jag har nämligen aldrig sett att du haft några på dig när vi har träffats. Jag kunde ha fått med knappar, men tycket det var mera praktiskt utan. Särskilt om det skulle vara bråttom att ta av dem. Jag var lite tveksam om färgen, men biträdet visade mig ett par som hon hade haft på sig i tre veckor och de verkade inte ens smutsiga. Jag önskar att jag kunde vara hos dig och hjälpa dig första gången du tar på dig dom. Det skulle göras på ett speciellt sätt. Det råder ju inget tvivel om att andra händer kommer att vara i beröring med dem innan jag träffar dig. Men jag hoppas att du tänker på mig varje gång du tar dom på dig. Jag visste inte vilken storlek du har men biträdet var någorlunda i din storlek så jag fick henne att prova dom. Dom klädde henne förträfligt. De töjer sig när du använt dem några gånger. Kom ihåg att alltid blåsa i dom när du tar av dig dem annars kan det lätt bli fuktigt invändigt. Behåll dem gärna på när du tvättar dem annars krymper de lätt. Jag hoppas du tar emot dom med samma anda som de är givna och jag hoppas du har dem på dig nästa gång vi träffas. Det var sant. Expediten sa att det var högst modernt att gå med dem öppna och låta framsidan hänga ner. Nu längtar jag och gläder mig att få kyssa baksidan på dem så fort vi träffas !

Kära hälsningar
              din egen EGON

SKULLE VILJA VETA VA HON TÄNKTE!!!!

Comment

Originally posted by Tronic
                Originally posted by Fjälltjejen

”Min egen älskade !!!”

Kära hälsningar
                din egen EGON

SKULLE VILJA VETA VA HON TÄNKTE!!!!
                Hehe ja det vore kul att veta . Killen gjorde bort sig skulle jag tro

Comment

idag har jag fått igång klockani bilen, som du påstod var sönder. hur bar du dej åt? jo, den började gå när jag krockade med grindstolpen.

vi har inte hört av er dotter på en tid. nej, hon har rest utomlands för att vidareutveckla sin sångröst.
                  tack så hemskt mycket!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

- Vart ska du ta vägen med den där lampan min son?

- Jag ska ut och fria!

- Jag hade minsann ingen lampa när jag friade

- Nej, jag har sett det på morsan, pappa
                    (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

En Hare och en Björn är och går ute i skogen. Plötsligt så råkar björnen trampa på en gammal flaska så den spricker. Ur flaskan kommer en magisk ande.
                      - Wow, en magisk ande! Utbrister haren.
                      - Ni kan få tre önskningar var eftersom ni befriade mig, säger anden.
                      - Jag önskar mig att alla björnar i hela skogen skulle vara tjejbjörnar.
                      - Din önskan är min lag svarade anden.
                      - Jag önskar mig en motorcykel, säger haren och vips så kom en splirrans ny motorcykel.
                      - Jag önskar mig att alla björnar i hela Sverige var tjejbjörnar.
                      - Ok, herr björn svarar anden samtidigt som han mumlar några trollramsor.
                      - Jag önskar mig en hjälm också säger haren, och vips fick han en hjälm på huvudet.
                      - Jag önskar att alla björnar i hela världen var tjejbjörnar.
                      - Ok… herr hare, du har en önskning kvar.
                      Ok, då önskar jag att björnen var bög, och så brände haren iväg på sin motorcykel.

Comment

I en kupe satt en mamma med ett litet barn, oavbrutet skrikande barn.
                        Om ungen är sjuk borde ni inte sitta i samma kupe som andra.
                        Tänk om han smittar mej , fräste en sur gubbe mitt emot.
                        Mamman tittade på den tandlöse gubben och sa:
                        Ni borde bli glad om ni blir smittad, för ungen håller nämligen på att få tänder!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

- Det är märkligt att de vackraste kvinnorna alltid gifter sig med idioter, sa maken

- Tack för komplimangen, sa hustrun

Comment

Måste jag stå på något när jag målar väggen?
                            Du får själv ta ställning till om du behöver en ställning.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Varför har du en jätte glugg mitt i munnen?
                              Jo ser du , en gång jobbade jag på ett bygge och någon skrek SE UPP !!
                              Det gjorde jag!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X