Om Micke säger att han tycker att Big Brother pissa han i ansiktet för att han 'bara' fick en middag med Linda SÅ skulle jag om jag var Linda känna det som han pissade på mig för att han sa så. Snacka om stolpskott till karl.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pissa mig i ansiktet
Collapse
X
-
Pissa mig i ansiktet
Vad var det för fel av Micke att ha den åsikten ? Hans åsikter är vettigare än era här på forumet, ni är fulla av hat o illvilja o skulle trampa ihjäl den som är i vägen för er. Ändå kan ni inget annat än att spotta o pika allt o alla, men ni är bästtre än dom i huset. fy fan vilken dubbelmoral ni besitter.
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Svar på inlägg av Pia, 2003-04-24 10:11
Tänkte samma sak: Nu har Pia klivit ur ur garderoben och det med besked.Svar på inlägg av Jobo, 2003-04-24 10:10
det är nog orsaken att jag inte får så många svar som jag önskar...ha ha ha tänkte inte på det....Hmmm... din rubrik... låter misstänkt likt en avvikande sexuell läggning...
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Jag tycker att han är väldigt bortskämd ja, vad väntade han sig för belöning? Och en fin middag och romantisk kväll dög inte, det låter otacksamt i mina öron.
Han fattade sitt beslut att genomföra uppdraget och det SKA ses ur en humoristisk synvinkel, men ingen av dom har humor tydligen.
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Svar på inlägg av human, 2003-04-24 10:15
Har du någonsin skrattat åt något humoristiskt de sagt?
Jag tycker att han är väldigt bortskämd ja, vad väntade han sig för belöning? Och en fin middag och romantisk kväll dög inte, det låter otacksamt i mina öron.
Han fattade sitt beslut att genomföra uppdraget och det SKA ses ur en humoristisk synvinkel, men ingen av dom har humor tydligen.
Själv har jag skrattat åt deras grodor och deras brist på det mesta, men det skrattet fastnar allt som oftast i halsen.
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Svar på inlägg av Pia, 2003-04-24 10:00
Så långt tänker inte hon.Om Micke säger att han tycker att Big Brother pissa han i ansiktet för att han 'bara' fick en middag med Linda SÅ skulle jag om jag var Linda känna det som han pissade på mig för att han sa så. Snacka om stolpskott till karl.
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-24 10:20
Nej, nån gång kanske, men tyvärr så är det så att det finns alldeles för lite HUMOR bland årets deltagare. Man skulle ju helst vilja skratta med dom och inte åt dom....Svar på inlägg av human, 2003-04-24 10:15
Har du någonsin skrattat åt något humoristiskt de sagt?
Själv har jag skrattat åt deras grodor och deras brist på det mesta, men det skrattet fastnar allt som oftast i halsen.
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Svar på inlägg av crazyinlove, 2003-04-24 10:10
Och även du är full av hat och dubbelmoral....Vad var det för fel av Micke att ha den åsikten ? Hans åsikter är vettigare än era här på forumet, ni är fulla av hat o illvilja o skulle trampa ihjäl den som är i vägen för er. Ändå kan ni inget annat än att spotta o pika allt o alla, men ni är bästtre än dom i huset. fy fan vilken dubbelmoral ni besitter.
- Comment
Comment
-
Pissa mig i ansiktet
Svar på inlägg av Pia, 2003-04-24 10:00
De borde fått en kryssning i söderhavet, med egen liten betjänt som kom och passade upp på dem varje ång de ringde i varsin liten guldklocka. Båten skulle vara deras egen under minst en månads tid. dessutom skulle de andra deltagarna få komma på besök, och bo i ett 10 kvm stort rum under båten, med ett litet gallerförsett fönster ut till däcket, där de kunde prata med Micke och Linda, drickandes champange. De avgnagade kycklingbenen och hummerskalen från Micke, skulle läggas på ett träfat och forslas ner till de övriga. (Linda äter nog hela alltet). Barnfrågan skulle skötas genom att micke och Linda får en barnflicka var så länge, tills de återkommer, havet kan vara farligt för småttingar. Självklart får de full lön av BB under tiden, då de missar sin vanliga inkomst.Om Micke säger att han tycker att Big Brother pissa han i ansiktet för att han 'bara' fick en middag med Linda SÅ skulle jag om jag var Linda känna det som han pissade på mig för att han sa så. Snacka om stolpskott till karl.
Jag menar, ngn måtta får det vara! Killen var ju tvungen att degradera sig i tre/fyra dagar, och ljuga om sitt arbete! Rättvisa åt Bigbrotherdeltagarna!!!
(får tillägga att jag varit aningen ironisk)
- Comment
Comment

Comment