skönt att hon är ute! Att hon är en så dålig mamma som hon är trodde jag inte när hon först kom till huset.Micke kommer snart att inse hur hon är och att det inte kommer att hålla mellan dom.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Linda
Collapse
X
-
Linda
Jag har ingenting mot Kajsa, men jag tycker det var jättetrist att Linda åkte ut. Jag ville för den delen inte att Kajsa skulle bli utröstad heller. Men nu När Linda har åkt ut kommer det bli aptrist i huset. Kajsa sover hela tiden, Larssa och Micke spelar spel hela dagarna och Danne apar framför spegeln eller så drar han i nosringen... Jättespännande... Gäsp.
Jag saknar dig redan Linda.
- Comment
Comment
-
Linda
Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:46
jag gillar bara inte nedlåtande mansgriskommentarer... a la l"lilla stumpan"Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:45
Detsamma. Har du käkat citron idag?okej. jag ska tagga ner.... eller också så ska du skaffa dig ett liv
- Comment
Comment
-
Linda
Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:39
Sluta titta då.Jag har ingenting mot Kajsa, men jag tycker det var jättetrist att Linda åkte ut. Jag ville för den delen inte att Kajsa skulle bli utröstad heller. Men nu När Linda har åkt ut kommer det bli aptrist i huset. Kajsa sover hela tiden, Larssa och Micke spelar spel hela dagarna och Danne apar framför spegeln eller så drar han i nosringen... Jättespännande... Gäsp.
Jag saknar dig redan Linda.
Inget dög åt Linda och när någon sa emot henne så gick hon till bikten och sa att hon var "hatad av alla". Hon hade alltid något att skylla på efter hon hade druckit. Det finns fler exempel.....
Sluta upp och var en dålig förlorare, inse att Linda inte var lika omtyckt av BB-tittarna som Kajsa var.
- Comment
Comment

Comment